اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مامورین حفاظت محیط زیست صورت گرفت

کشف 3 هزار و 500 متر تور ماهیگیری در اردبیل

ماموران حفاظت محیط زیست استان اردبیل موفق شدند 3 هزار و 500 متر تور ماهیگیری را کشف و ضبط کنند.

کشف 3 هزار و 500 متر تور ماهیگیری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ظهر امروز در بازدید از سد یامچی اظهار داشت: این ماموران همچنین 480 قطعه ماهی کپور را نیز کشف و ضبط کردند.

علی حمیدی خاطرنشان کرد: ماهیگیری بدون داشتن مجوز در تمام رودخانه‌ها و دریاچه‌های استان ممنوع است و ما با تمام متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ماموران اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل روز گذشته در حین گشت و کنترل منطقه موفق شدند 3 هزار و 500 متر تور ماهیگیری بلا صاحب به همراه 480 قطعه ماهی از نوع کپور را در سد یامچی کشف و جمع‌آوری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: حفاظت محیط زیست استان در قبال حفظ سلامت جامعه و محیط زیست با افراد متخلف برخورد قانونی می‌کند.

حمیدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را در اسرع وقت به ادارات حفاظت محیط زیست استان و شهرستان با تلفن گویای 1540 اطلاع دهند.

این مسئول با یادآوری اینکه حفظ محیط زیست و زیست‌های طبیعی جزو وظایف اصلی همه ما باید قرار گیرد، تصریح کرد: داشتن احساس مسئولیت نسبت به محیط زیست امری مقدس است که همه باید در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با انتقاد از اینکه بسیاری از مردم به دلیل نا آشنایی با ضرر‌های انهدام محیط زیست دست به آلودگی آن می‌زنند، ادامه داد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان برنامه‌های متناسب فرهنگی را در این حوزه تدارک دیده و انتظار داریم تا مردم با استفاده از این برنامه‌‌ها نسبت به حفاظت محیط زیست اقدامات جدی از خود نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدی در پایان سخنان خود گفت:‌ باید زمینه را طوری فراهم کنیم تا همه محیط زیست را جزئی از اموال خود بدانند در غیر این صورت در کمترین زمان ممکن آسیب‌های جدی به محیط زیست وارد خواهد شد.

انتهای پیام/62007/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول