اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

معتمدان مردمی مغز متفکر هیئت اجرایی انتخابات هستند

فرماندار کرمان گفت: معتمدان مردمی هیئت‌های اجرایی انتخابات اتاق فکر و مغز متفکر هیئت اجرایی انتخابات هستند.

معتمدان مردمی مغز متفکر هیئت اجرایی انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی پیش از ظهر امروز در نشست انتخاب معتمدان هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان کرمان اظهار داشت: بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کرمان انجام و به هیئت نظارت ارسال شده است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات بر رعایت قانون در تمام مراحل برگزاری انتخابات تاکید کردند و همه ما موظف به رعایت قانون هستیم.

فرماندار کرمان ابراز داشت: امام خمینی (ره) در تمام زمان‌ها و مکان‌ها بر رعایت قانون تاکید داشتند و ما قانون را نصب‌العین خود قرار می‌دهیم و برای اجرای قانون تلاش می‌کنیم.

سعیدی خاطر نشان کرد: فرمانداری کرمان در برگزاری نهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبری در این دیدار بر حضور آحاد مردم در انتخابات تاکید کردند، افزود: ایشان انتخابات را به عنوان مصداق حماسه سیاسی برشمردند و فرمودند که مردم حماسه‌سازان این صحنه هستند.

این مسئول عنوان کرد: تشویق مردم برای حضور در انتخابات امری ضروری است و همایش‌هایی در این زمینه در شهرستان کرمان برگزار می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه سرمایه انقلاب اسلامی برگرفته از خون شهدا است، اذعان کرد: نظام جمهوری اسلامی مفتخر به مردم‌سالاری دینی است و تنها نظامی است که پرچم دین و دموکراسی را برافراشته می‌دارد.

وی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه انتخابات و حضور مردم در این آیین، حق و وظیفه مردم است، گفت: این سخن حجت را بر مردم تمام می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان افزود: مقام معظم رهبری بر هوشیاری مردم و مسئولان در زمینه انتخابات تاکید کردند و فرمودند «دشمن همواره برای ایجاد اختلال در انتخابات و کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی سرمایه‌گذاری کرده است».

سعیدی از تعهد، تدین، آمادگی و توانایی به عنوان ویژگی‌های اصلی کاندیداها از دیدگاه مقام معظم رهبری نام برد و خاطر نشان کرد: معتمدان هیئت‌های اجرایی انتخابات اتاق فکر و مغز متفکر هیئت اجرایی هستند.

وی بیان داشت: فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری و رئیس ثبت احوال شهرستان به عنوان اعضای اداری هیئت اجرایی و 9 عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل به عنوان معتمدان این هیئت در انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کنند.

فرماندار کرمان ابراز داشت: 437 شعبه اخذ رأی شامل 280 شعبه شهری و 157 شعبه روستایی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمان دایر می‌شود.

سعیدی از آمادگی کامل شهرستان کرمان برای برگزاری انتخابات خبر داد و اظهار داشت: هیئت اجرایی اعضای شعب اخذ رأی را مشخص می‌کنند.

وی اذعان داشت: اعضای هیئت‌های اجرایی در برابر توطئه دشمنان و ایجاد شبهه توسط آنها باید مدافع و پاسخگو باشند.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول