اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته صورت گرفت

نصب 7164 انشعاب جدید برای مشترکان امور 2 برق همدان

مدیر امور 2 برق همدان گفت: طی سال گذشته 7 هزار و 164 انشعابات جدید برای مشترکان امور 2 برق همدان نصب شده است.

نصب 7164 انشعاب جدید برای مشترکان امور 2 برق همدان

ایرج صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این امور اظهار کرد: از جمله برنامه‌های ما طی سال گذشته توسعه و نوسازی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار بوده که با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد و 406 میلیون ریال اجرایی شد.

وی افزود: در راستای توسعه و نوسازی، سه کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، 16.5 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 13.75 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و یک کیلومتر نیز شبکه فشار متوسط زمینی احداث شده است.

مدیر امور 2 برق همدان تصریح کرد: از دیگر اقدامات ما در این راستا نصب 93 دستگاه پست جدید 20 کیلوولت هوایی و یک دستگاه پست جدید 20 کیلوولت زمینی بوده است.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت:‌ طی سال گذشته 7 هزار و 164 انشعابات جدید برای مشترکان امور 2 برق همدان نصب شده است.

صابری با اشاره به اهمیت اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها یادآور شد: در این زمینه نیز 20.2 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی اصلاح شد.

وی ادامه داد:‌ جابجایی و رفع حریم شبکه فشار ضعیف به طول 6.8 کیلومتر و جابجایی 30 اصله پایه‌های توزیع واقع در معابر عمومی از دیگر اقدامات امور 2 برق همدان طی سال 91 به شمار می‌رود.

مدیر امور 2 برق همدان تأکید کرد: تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار از دیگر برنامه‌هایی بود که در دستور کار قرار داشت و در این راستا در مناطق مختلف شبکه فشار ضعیف هوایی 48 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی با اشاره به تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در مناطق خضر، حصار و دیزج به طول 47.2 کیلومتر عنوان کرد:‌ برای مناطق توانمندساز نیز 21 دستگاه اصلاح و نصب پست جدید صورت گرفت.

صابری سرویس و نگهداری شبکه‌ها را از فعالیت‌های مهم شرکت برق عنوان کرد و افزود: در این راستا نیز 415 دستگاه از پست‌های هوایی و زمینی و 250 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی سرویس و اصلاح شده‌اند.

وی با اشاره به سرویس 7 هزار و 200 دستگاه پایه‌های روشنایی معابر گفت:‌ از مهمترین دستاوردهای سال 91 امور دو برق همدان افزایش رضایتمندی مشترکان بوده است.

مدیر امور 2 برق همدان تصریح کرد: افزایش رضایتمندی مشترکان از طریق کاهش خاموشی‌های ناخواسته، راه‌اندازی دفاتر پیشخوان خدمات مشترکین در نقاط مختلف شهر فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه امور 2 برق همدان برای رفع ضعف ولتاژ و نوسانات برق از طریق نصب پست‌های هوایی و اصلاح شبکه روشنایی معابر عمومی نهایت تلاش و همت خود را به کار می‌بندد، ابراز داشت: رضایت مشترکان از اهداف والای شرکت برق محسوب می‌شود.

صابری اظهار داشت: رفع حریم و افزایش ایمنی شهروندان با اصلاح شبکه‌های سیمی فرسوده و رفع نقاط حادثه‌خیز، اصلاح شبکه‌های توزیع برق در مناطق توانمندساز و برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر از عمده فعالیت‌های امور 2 برق همدان به شمار می‌رود.

به گفته وی برنامه‌ریزی در راستای تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی و منویات مقام معظم رهبری در آغاز سال از اهدافی است که امور 2 برق همدان طی امسال با جدیت پیگیری خواهد کرد.

مدیر امور 2 برق همدان بیان داشت: انرژی برق از نیازهای اساسی تمام بخش‌های جامعه بوده و افزایش بهره‌وری در این بخش می‌تواند نقش مهمی در اقتدار سیاسی و اقتصادی کشور داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش در راستای کاهش تلفات شبکه‌های توزیع برق و افزایش بهره‌وری در محدوده امور، اصلاح شبکه‌های فرسوده در مناطق حاشیه شهر و خدمت‌رسانی به شهروندان و جلب رضایت مشترکین از طریق ارائه خدمات بهتر به عنوان اهداف اصلی این امور در سال 92 تعریف شده است.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول