اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

یک زوج قاچاقچی در ایلام دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یک زوج قاچاقچی با هوشیاری پلیس در ایلام دستگیر شدند.

یک زوج قاچاقچی در ایلام دستگیر شدند

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: زوج قاچاقچی مواد مخدر با 70 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس این استان و کرمانشاه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: عملیات دستگیری این زوج قاچاقچی پس از چندین روز کار اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه‌ها و مسیر تردد آنان در استان‌های اصفهان، کرمانشاه و ایلام صورت گرفت.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: به دنبال اطلاع از فعالیت این زن و مرد در امر تهیه و توزیع مواد مخدر گروهی از ماموران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر با تعقیب و مراقبت‌های ویژه و ردگیری مسیرهای تردد آنان موفق به کشف مقدار 70 کیلوگرم تریاک و دستگیری این زوج قاچاقچی شدند.

دولتی تصریح کرد: طراحی این عملیات به صورتی بود که متهمان به همراه مواد مخدر دستگیر شوند که این موضوع با هوشیاری کامل ماموران و همکاری خوب پلیس کرمانشاه تحقق یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: متهمان که در حال انتقال این مقدار مواد مخدر برای توزیع در استان ایلام بودند قبل از رسیدن به نیت شومشان در منطقه بیستون کرمانشاه دستگیر شدند.

وی یادآور شد: متهمان قصد داشتند این مقدار مواد افیونی را با یک دستگاه سمند سورن وارد استان ایلام کنند.

دولتی با اشاره به اینکه این زوج قاچاقچی تحویل محاکم قضایی شدند، به تبهکاران و دیگر قاچاقچیان هشدار داد: از اعمال مجرمانه خود دست بکشند.

انتهای پیام/2246/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول