اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج همدان:

نتایج نهایی مسابقات شطرنج سریع در همدان اعلام شد

رئیس هیئت شطرنج همدان گفت: نتایج نهایی مسابقات شطرنج سریع هفتگی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) اعلام شد.

نتایج نهایی مسابقات شطرنج سریع در همدان اعلام شد

مژده شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات شطرنج سریع هفتگی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) با شرکت 36 نفر و به سرداوری امیرعرفان هاشمی در هفت دور به روش سوئیسی در محل سالن هیئت شطرنج استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط داوران امروز نتایج این مسابقات را اعلام کردیم.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با بیان اینکه این مسابقات در رده‌های سنی مختلف برگزار شد، بیان کرد: صادق اسدی با کسب هفت امتیاز از هفت بازی بر سکوی نخست ایستاد و حامد منوچهری با کسب 5.5 امتیاز و میلاد شهابی با کسب 5.5 امتیاز در مقام دوم و سوم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در رده‌سنی اول بالای 50 سال جلال جوادی با کسب چهار امتیاز، در رده‌ سنی زیر 14  سال ساسان علی بابایی با کسب 4.5 امتیاز و در رده سنی زیر هشت سال سهیل خدایوندی با کسب 3.5 امتیاز همگی قهرمان شدند.

شکری با اشاره به رده‌ سنی زیر شش سال به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: در این رده‌ سنی نعیم کلوندی با کسب یک امتیاز عملکرد خوبی در این رده داشت.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلفی کمک بسیار شایانی به رشد شطرنج همدان خواهد داشت بیان کرد: بیش از 500 شطرنج‌باز در همدان است که تمام تلاش خود را می‌کنیم که این شطرنج‌بازان با انجام مسابقات متعدد به سطح حرفه‌ای شرکت در مسابقات کشوری برسند.

شکری گفت: مهمترین فایده شطرنج ارتقای قوای ذهنی انسانهاست و بهترین سن برای شروع آموزش از هفت تا 12 سالگی است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی فصل تابستان و تعطیلات مدارس از تمام خانواده‌های همدانی دعوت می‌کنیم کودکان خود را در خانه شطرنج همدان واقع در ورزشگاه ملت سعیدیه ثبت‌نام کنند و باعث رشد شکوفایی قوای ذهنی کودکان خود شوند.

انتهای پیام/89018/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول