اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج مازندران خبر داد

ساری و محمودآباد گزینه میزبانی مسابقات شطرنج آسیا

رئیس هیئت شطرنج مازندران گفت: دو شهر ساری و محمودآباد از گزینه‌های میزبانی رقابت‌های شطرنج قهرمانی آسیا هستند.

ساری و محمودآباد گزینه میزبانی مسابقات شطرنج آسیا

محمد علی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری  با بیان اینکه دو شهر ساری و محمودآباد از گزینه‌های میزبانی رقابت‌های شطرنج قهرمانی آسیا هستند، اظهار داشت: این مسابقات طی روزهای 30 خرداد تا ششم تیر برگزار می‌شود، کشورهای مختلفی از قاره کهن حضور دارند.

وی با اشاره به جذب اسپانسر برای کمک مالی مسابقات شطرنج آسیا ابراز داشت: درصدد جذب اسپانسر قوی بوده تا این مسابقات در یکی از شهرهای ساری و یا محمودآباد برگزار شود.

علی‌نژاد در ادامه از درخشش شطرنج‌بازان مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و تصریح کرد: دو شطرنج‌باز دختر مازندرانی در مسابقات قهرمانی شطرنج نونهالان کشور موفق به کسب مدال شدند.

رئیس هیئت شطرنج مازندران گفت: فاطره بابایی و سونیا موسوی به عنوان دو شطرنج‌باز مازندرانی در مسابقات زیر شش سال کشور موفق به مدال شدند.

وی افزود: این مسابقات که در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد،فاطره بابایی با پیروزی تمامی حریفان با کسب هفت امتیاز از هفت بازی به مقام قهرمانی دست یابد و سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را کسب کند.

علی‌نژاد در پایان اظهار داشت: سونیا موسوی دیگر شطرنج‌باز نونهال مازندرانی نیز به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت تا افتخارآفرینی مازندرانی‌ها در این دوره از رقابت‌ها کامل شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول