اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش گیلان:

داماش برای دفاع از حیثیت خود می‌جنگد

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ برتر اشاره کرد و گفت: داماش برای دفاع از حیثیت خود می‌جنگد.

داماش برای دفاع از حیثیت خود می‌جنگد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی عصر امروز پس از برد در مقابل تیم فوتبال سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقابل تیم سپاهان بازی سختی داشتیم.

وی سپاهان را از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های فوتبال لیگ برتر عنوان کرد و افزود: تیم فوتبال سپاهان در رده دوم جدول لیگ برتر است.

ناظمی با اشاره به شناخت از تیم فوتبال سپاهان، تصریح کرد: غیبت چهار نفر از بازیکنان داماش موجب شد در نحوه بازی تغییر سیستم دهیم و به نتیجه برسیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به آنالیز تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد و گفت: پس از بازی با تیم نفت، بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای بازی در مقابل تیم فوتبال سپاهان آماده کردیم.

وی با ابراز رضایت از تمام بازیکنان تیم فوتبال داماش، بیان کرد: بازیکنان داماش با توجه به وجود مشکلات بسیار در تیم مردانه جنگیدند.

ناظمی در ادامه درباره بازی با تیم استقلال تهران، اظهار کرد: تیم داماش برای دفاع از حیثیت خود به میدان می‌رود و برای هیچ تیمی نمی‌جنگد و در مقابل تیم استقلال با تمام توان خود بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان بازی در مقابل تیم استقلال را سخت توصیف کرد و یادآور شد: استقلال از بهترین تیم‌های فوتبال کشور است و از سرمربی توانمندی بهره می‌برد.

وی همچنین درباره نحوه داوری بازی داماش و سپاهان، تصریح کرد: کارشناسان داوری باید درباره اخراج بازیکن تیم داماش نظر بدهند و بنده از صحنه خطا دور بودم و در این‌باره نمی‌توانم نظر بدهم اما آقای حق‌وردی از بهترین داوران فوتبال کشور است و تلاش کرد قضاوت خوبی انجام دهد.

ناظمی در پایان با قدردانی از هواداران تیم فوتبال داماش، بیان کرد: هواداران در طول فصل به خوبی از تیم داماش حمایت کردند و امیدوارم این برد هدیه خوبی برای آنها باشد.

به گزارش فارس، تماشاگران تیم سپاهان با پرتاب اشیا سر دو نفر از ماموران انتظامی مستقر در ورزشگاه شهید عضدی رشت را شکستند.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول