اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرانچار:

داماش از اشتباه ما به برتری رسید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: داماش از دو اشتباه ساده ‌لوحانه ما استفاده کرد و به برتری رسید.

داماش از اشتباه ما به برتری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، زلاتکو کرانچار عصر امروز پس از شکست تیمش در مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران با ابراز نارضایتی از باخت تیم خود، اظهار کرد: از نتیجه اصلاً راضی نیستم زیرا تنها برد در مقابل داماش برای ما مهم بود.

وی ادامه داد: داماش از دو اشتباه ساده‌ لوحانه ما استفاده کرد و به برتری رسید.

این سرمربی، با بیان اینکه تیمش از نظر تاکتیکی خوب کار کرد، افزود: این یک واقعیت است که ما از 10 فروردین هر سه روز یک بار یک مسابقه سنگین در جام باشگاه‌های آسیا و در لیگ برتر داشتیم که برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت.

وی خستگی بازیکنان خود را در شکست تیم سپاهان تاثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: ما هنوز امید خود را به طور کامل از دست ندادیم و امیدواریم نتیجه بازی استقلال و فولاد به نفع ما رقم بخورد.

کرانچار، با تکذیب خبر درگیری احسان حاج‌صفی و کادر فنی سپاهان در بین دو نیمه، اذعان کرد: حاج صفی نیز به خاطر اشتباه بچه‌گانه خود ناراحت بود.

وی با تبریک برد داماش به کادر فنی این تیم، خاطرنشان کرد: اگر چه داماش چند مهره اصلی خود را نداشت اما بازیکنان دیگری به میدان آمدند که انگیزه و طراوت داشتند.

سرمربی سپاهان اصفهان درباره فحاشی تماشاگران این تیم، یادآور شد: این تماشاگران از راه دور برای حمایت از ما آمده بودند و ممکن است این رفتار آنها بابت ناراحتی از نتیجه نگرفتن تیمشان و یا عکس‌العملی به رفتار هواداران میزبان بوده باشد.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول