اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال متوالی

هادی صباغی رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی و برای دومین سال متوالی هادی صباغی سکان هدایت هیئت شمشیربازی استان اردبیل را در دست گرفت.

هادی صباغی رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مجمع که شامگاه چهارشنبه و با حضور رئیس فدراسیون شمشیربازی برگزار شد از مجموع 19 رأی مأخوذه هادی صباغی با 19 رأی برای مدت چهار سال آینده به عنوان رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل انتخاب شد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در این مجمع در سخنانی با اشاره به اینکه اردبیل قطب شمشیربازی ایران است، اظهار داشت: اردبیل در مدت کمتر از پنج سال نشان داد با داشتن استعدادهای فوق‌العاده به قطب شمشیربازی ایران بدل شده و این در سایه تلاش و همت تمامی اعضای هیئت و مدیریت عالی محقق شده است.

فضل‌الله باقرزاده، هیئت شمشیربازی اردبیل را یکی از تأثیرگذارترین و فعال‌ترین هیئت‌های شمشیربازی کشور اعلام و خاطرنشان کرد: مدیریت مناسب و برنامه‌ریزی دقیق و به‌روز هیئت اردبیل باعث شد تا در کمتر از پنج سال شاهد ارتقای چشمگیر و فوق‌العاده شمشیربازی اردبیل در جمع هیئت‌های برتر کشور باشیم.

وی، رشته شمشیربازی را رشته‌ای خاص دانست و افزود: شمشیربازی یکی از رشته‌های با قدمت و تاریخی المپیک است و در المپیک نوین هم از رشته‌های پرمدال و اصلی محسوب می‌شود و این مورد کافی است تا ما از هر آنچه در توان داریم در حمایت از این رشته به کار گیریم.

این مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: رشته‌هایی مثل فوتبال با هزینه‌های میلیاردی باعث شده‌اند تا رشته‌هایی مثل شمشیربازی از کمترین امکانات مالی برخوردار باشند؛ در حالی که بیشترین نفع را برای ورزش کشور از نظر کسب مدال و عناوین آسیایی و جهانی داشته‌اند.

باقرزاده با اشاره به جایگاه شمشیربازی در کشورمان بیان داشت: تمام توان فدراسیون در راستای حمایت و تقویت هیئت‌های فعال کشور است و امروز شاهدیم هیئتی مثل اردبیل با مدیریت منابع و امکانات خود بیشترین عناوین و مقام‌ها را کسب کرده و این در سایه حمایت اداره‌کل، فدراسیون و برنامه‌ریزی و پیگیری‌های هیئت استان بوده است.

وی در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم ساخت سالن اختصاصی برای شمشیربازی اردبیل، از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست؛ زمینه ساخت این سالن را فراهم کند و فدراسیون نیز تمام تلاش خود را برای تجهیز این سالن به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/62003/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول