اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز:

رصد کامل فعالیت‌های کاندیداها در البرز/ تلاش برای حضوری آگاهانه و پرشور در البرز

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه رصد کاملی بر فعالیت‌های کاندیداهای شورای شهر در البرز دارند گفت: در این راستا زمینه‌های لازم برای حضور همه‌جانبه مردم البرز را در انتخابات فراهم خواهیم کرد.

رصد کامل فعالیت‌های کاندیداها در البرز/ تلاش برای حضوری آگاهانه و پرشور در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی شامگاه امروز در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با ستاد انتخابات استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌اند و سرمایه‌گذاری‌های کلانی را برای عدم برگزاری پرشور انتخابات در کشور کرده‌اند.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات استان البرز تمام فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان را در اصلی‌ترین برنامه‌های خود قرار داده است.

این مسئول با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات می‌تواند به عنوان یک الگو و رکن اساسی برای رسانه‌ها، نامزدها و برگزار‌کنندگان انتخابات باشد افزود: قانونمداری، امانتداری، صیانت از آرای مردم و رعایت شئون و عدالت‌محوری در انتخابات از جمله موارد مهمی است که از سوی مقام معظم رهبری بر آنها تاکید شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز ادامه داد: آرای مردم در نزد ما امانتی است که حفظ و صیانت از آرای مردم از اصلی‌ترین وظایف ما به شمار می‌رود لذا ما به عنوان برگزار‌کنندگان این انتخابات از این امانت مهم نگهداری و صیانت خواهیم کرد.

رجبی رسانه‌ها را یکی از ارکان اصلی انتخابات دانست و تأکید کرد: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهانه نقش موثری در اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه مراحل انتخابات و فراهم کردن بستر مناسب برای حضور گسترده مردم دارند.

وی گفت: یکی از اقدامات شوم دشمنان خارجی و داخلی عدم برگزاری پرشور انتخابات است لذا ملت ایران در این دوره از انتخابات باید حضوری آگاهانه داشته باشند و بار دیگر با حضور پرشور خود نقشه‌های استکبار و صهیونیسم را با شکست مواجه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های تبلیغاتی و سرویس‌های اطلاعاتی همچون موساد اشاره کرد و گفت: این سرویس‌ها برای کمرنگ کردن حضور مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر روستا برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان در نظر دارند تا به اهداف شوم خود برسند.

این مسئول آگاهی مردم و بیداری اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی را یکی از دلایل خشم دشمنان عنوان کرد و گفت: موج بیداری منافع استکبار و صهیونیسم را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول