اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان در محمودآباد:

ثابت می‌کنیم دولت تا آخر می‌تواند مشغول خدمت‌رسانی باشد

وزیر ورزش و جوانان گفت: می‌خواهیم ثابت کنیم که تا لحظه آخر دولت می‌توان مشغول خدمت‌رسانی بود.

ثابت می‌کنیم دولت تا آخر می‌تواند مشغول خدمت‌رسانی باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، در دور چهارم سفر هیئت دولت به مازندران عصر امروز وزیر ورزش و جوانان در محمودآباد حضور پیدا کرد و در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان سخن گفت.

محمد عباسی در ابتدای این جلسه با بیان اینکه سفر به مازندران برایم دو جنبه دارد، تصریح کرد: جنبه اول به عنوان خادم مردم برای بررسی مشکلات و پیشرفت پروژه‌ها بود و جنبه دیگر آن دیدار با دوستان هم‌استانی خودم در دو شهر آمل و محمودآباد بود.

وی با ابراز خرسندی از پیگیری مسئولان شهرستان نسبت به پروژه‌های مصوب سفرهای دور اول تا سوم ابراز داشت: شما مدیران در واقع یار و یاور رهبری عزیز هستید و تا زمانی که همه ارکان اجرایی نظام و همه امور کشور در مسیر خود قرار داشته باشد، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری دشمن هیچ کاری از پیش نمی‌برد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در همه محافل بر خود می‌بالیم که مردمی ولایتمدار و دیندار داریم و استان مازندران با داشتن لشکر سرافراز 25 کربلا و خانواده‌های شهدا و ایثارگر سرمایه‌های معنوی کشور هستند.

عباسی با درخواست دعای خانواده‌های شهدا برای مسئولان گفت: امیدواریم در سایه دعای خیر پدران، مادران و همرزمان شهدا ضمن عاقبت به خیری و توفیق خدمت به مردم با عزت ایران از ما سلب نشود.

وی با اشاره به انگیزه سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت بیان داشت: دولت از همان ابتدا با ابتکار سفرهای استانی نه در ایران؛ بلکه در جهان شیوه خدمتگزاری برتر را به وجود آورد و چه زیبا رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود فرمودند «رئیس جمهور بعدی باید خوبی‌های رئیس جمهور فعلی را داشته باشد».

عضو کابینه دولت دهم یکی از ویژگی‌های خوب سفرهای استانی را جابه جایی پایتخت به استان‌های مختلف کشور دانست و افزود: در این سفرها دولت به جای اینکه در پایتخت بنشیند، استان‌ها را پایتخت قرار داد که امروز مازندران به عنوان پایتخت کشور محسوب می‌شود.

عباسی اظهار امیدواری کرد که این کار در دولت‌های بعدی نیز انجام گیرد و خاطرنشان کرد: خیلی از دوستان در ابتدای سفرهای دولت باور نداشتند که این کار تدوام داشته باشد، اما با سفر سوم دولت نشان دادیم که دولت با جدیت پیگیر مطالبات مردم است. 

وی، یکی دیگر از اهداف مهم دولت در سفر چهارم به استان‌های کشور را ایجاد یک نگاه خوب و سمبلیک در بحث خدمت‌رسانی عنوان کرد و گفت: می‌خواهیم ثابت کنیم که تا لحظه آخر دولت می‌توان مشغول خدمت‌رسانی بود؛ در حالی که در گذشته یک سال ابتدایی دولت و شش‌ماه پایانی دولت هیچ کاری صورت نمی‌گرفت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید مشکلات و خواسته‌ها را اهم و مهم کنیم، افزود: برخی زیرساخت‌های اقتصادی و معیشتی مردم مورد اهمیت است و امروز در این شهرستان آب شرب، توسعه صنعت گردشگری و بسیاری از ظرفیت‌های فرهنگی و دینی مدنظر است که در جلسه هیئت دولت مطرح می‌شود.

عباسی، نظام برنامه‌ریزی را دو سویه دانست و عنوان کرد: حضور مسئولان در شهرستان‌ها رصد کامل پروژه‌ها و مطالبات مردم است و آمایش سرزمینی باید در شهرستان‌ها پیگیری شود که این مهم نیز مستلزم حمایت استان است که این موضوع نیز در جلسه دولت در استانداری مطرح می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه باید ظرفیت‌های مازندران نهادینه شود، تصریح کرد: این همدلی و همراهی مسئولان شهرستان ما را خرسند می‌کند.

عباسی در پایان ابراز داشت: نباید شما مسئولان منتظر دولت باشید تا در شهرستان حضور یابند تا مشکلات و خواسته‌ها اجابت شود؛ بلکه باید با همین همدلی از ظرفیت‌های مدیران ارشد دولتی در کشور اعم از معاونان رئیس جمهور، مسئول دفتر و وزرا به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

انتهای پیام/86013/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول