اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان مرکز استان مازندران:

متولی سواحل باید در مازندران مشخص شود

دادستان مرکز استان مازندران گفت: مشخص شدن متولی مناسب برای سواحل از خواسته‌‌های به حق مردم مازندران است.

متولی سواحل باید در مازندران مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری بعداز ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با اعلام اینکه برخی از مشکلات در مرکز استان مازندران محسوس است، اظهار داشت: رفع مشکلات و کم کاری‌ها از دغدغه و خواسته به حق مردم است که نیاز است رفع شود.

وی با اعلام اینکه مازندران جزو استان‌های امن کشور است، خاطر نشان کرد: برای پایداری امنیت در استان مازندران نیاز به تامین امکانات برای حافظان نظم در مرکز استان مازندران هستیم.

دادستان مرکز استان مازندران در ادامه به رسیدگی بیش از 500 هزار پرونده قضایی در مازندران اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی باید تلاش کنیم که میزان جرائم در مازندران کاهش یابد.

وی ادامه همه پرونده‌های رسیدگی شده در مازندران مربوط به جرائم نبود، خاطرنشان کرد: امکانات دستگاه‌های امنیتی در مازندران نیاز به بررسی و توجه جدی دارد.

جعفری در ادامه به وجود 330 کیلومتر سواحل در مازندران اشاره کرد و گفت: گاهی برای کنترل سطح دریا در مازندران از 12 هزار نفر نیرو کمک گرفته می‌شود.

وی در ادامه به مشخص نشدن متولی سواحل در مازندران اشاره کرد و گفت: مشخص شدن متولی مناسب برای سواحل از خواسته‌ای به حق مردم مازندران است.

جعفری در پایان گفت: اگر متولی سواحل مشخص شد در مازندران حضور پیدا کند تا نسبت به ساماندهی سواحل اقدام شود.

انتهای پیام/86004/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول