اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 مشهد خبر داد

تشکیل 210 پرونده برای مشاغل مزاحم و 22 مورد پلمب

شهردار منطقه شش مشهد از تشکیل 210 پرونده برای مشاغل مزاحم و 22 مورد پلمب در منطقه شش خبر داد.

تشکیل 210 پرونده برای مشاغل مزاحم و 22 مورد پلمب

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهرام کریمی اظهار داشت: این واحدها که شامل صافکاری، جلوبندی و مکانیک ماشین بود، بنا به درخواست مردم و به منظور جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای ساکنان همجوار با آن، برابر قانون پلمب شد.

وی با اشاره به نزدیک بودن واحدهای پلمب شده به تقاطع، ایجاد گره ترافیکی و همچنین فعالیت خارج از فضای کسب توسط آن‌ها تصریح کرد: به دلیل اجرای طرح بهساز در بلوار شهید شیرودی و لزوم زیباسازی محیط شهری به منظور رفاه حال شهروندان، کلیه مشاغل مزاحم در این منطقه باید به محلی دیگر انتقال یابند و یا نسبت به تغییر شغل خود اقدام کنند.

کریمی با بیان اینکه روند برخورد قانونی با متخلفان و مشاغل مزاحم و آلاینده در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد، یادآور شد: در سال گذشته برای 210 مورد از مشاغل مزاحم در ناحیه یک منطقه شش، پرونده تشکیل شده که 22 مورد از آن‌ها پلمب شده است.

وی گفت: به موجب بند 20 ماده 55 قانون شهرداری، جلوگیری از ایجاد و تأسیس تمام اماکنی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنان شهر می‌شوند از جمله وظایف شهرداری‌ها‌ست و شهرداری مکلف است از تأسیس کارگاه‌ها، گاراژهای عمومی، تعمیرگاه‌ها، مراکز دامداری و به طور کلی مشاغلی که به نحوی ایجاد مزاحمت می‌کنند، جلوگیری نماید.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول