اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پایان مسابقات انتخابی

پای دو و میدانی‌کاران کاشانی به تیم ملی باز شد

مربی تیم دو و میدانی نوجوانان استان اصفهان از راهیابی سه ورزشکار دو و میدانی‌کار کاشانی به اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد.

پای دو و میدانی‌کاران کاشانی به تیم ملی باز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسن‌ فخرالدینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سعید همایی، سجاد حسن‌ بیگی و عماد ریاحی کاشانی از جمله دو و میدانی‌کاران دانش‌آموز کاشانی بودند که موفق شدند پس از موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور که حکم انتخابی برای مسابقات آسیایی و جهانی در مقطع سنی نوجوانان را داشتند به اردوی تیم ملی راه یابند.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی نوجوانان کشور در ورزشگاه آزادی در پنجم و ششم ماه جاری در کرمانشاه برگزار شد عنوان کرد: سعید همایی با کسب عنوان قهرمانی در رشته پرتاب دیسک با رکورد 49.07 متر برای شرکت در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی اوکراین جواز حضور گرفت.

مربی تیم دو و میدانی نوجوانان استان اصفهان یادآور شد: سجاد حسن بیگی در این مسابقات موفق شد در رشته 110 متر با مانع با 15 ثانیه و هفت صدم ثانیه ضمن کسب مقام چهارم مسابقات به اردوی تیم ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی راه پیدا کند.

به گفته وی عماد ریاحی‌کاشانی دیگر دانش‌آموز کاشانی بود که در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات قهرمانی کشور توانست مقام ششم مسابقات را در رشته پرش طول به نام خود ثبت کند.

فخرالدینی در ادامه به دیگر دو و میدانی‌کاران نوجوانی که جواز حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کرده‌اند نیز اشاره کرد و گفت: سام صفری نیز دیگر دو و میدانی‌کار اصفهانی بود که توانست رتبه دوم رشته  100 متر و عنوان سوم رشته 200 متر را به دست آورده و به اردوی تیم ملی برای بازی‌های جهانی راه پیدا کند.

وی با اشاره به شرکت محمدرضا حجاریان فینی در یک رده بالاتر در این مسابقات ابراز داشت: این ورزشکار نوجوان کاشانی توانست با کسب رتبه پنجم رشته پرتاب وزنه و ثبت رکورد 13.74 جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

انتهای پیام/63009/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول