اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال گذشته تاکنون صورت گرفته است

گردش مالی 491 میلیارد ریالی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از گردش مالی 491 میلیارد ریالی در کمیته امداد این استان از سال گذشته تاکنون خبر داد.

گردش مالی 491 میلیارد ریالی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: گردش مالی کمیته امداد استان از سال گذشته تاکنون بالغ بر 491 میلیارد و 532 میلیون ریال بوده که این نشان از تلاش و همدلی امدادگران و همراهی سایر ادارات و سازمان‌های استان است.

وی با تقدیر از مجموعه دیوان محاسبات جهت حسابرسی دقیقی که دارند، ابراز کرد: در حال حاضر نرم‌افزار جامع مالی کمیته امداد به صورتی است که اسناد به روز در شهرستان‌ها و استان ثبت و به صورت روزانه امورات کمیته امداد در دفتر مرکزی رصد می‌شود.

فرهادی تصریح کرد: این نرم افزار برای کنترل و نظارت، کمک زیادی در خصوص بالا بردن سرعت کار و تسهیل امورات مالی انجام می‌دهد.

مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: هدف ما این است که ارتباط نزدیک داشته باشیم و با هم‌افزایی در کنار هم بوده و در این شرایط اقتصادی و کمبود منابع به فکر رفع مشکلات مردم محروم باشیم.

بهزاد بهرامیان اظهار داشت: هدف دیوان محاسبات مچ‌گیری نیست و ما باید در کنار ادارات باشیم و به حل مشکلات کمک کنیم .

وی تصریح کرد: اکثر مدیران دلسوز هستند و هدف آنان خدمت به مردم است و ما تنها با مشورت و همکاری می‌توانیم از راهکارهای قانونی استفاده کرده و بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

وی از اجرای برنامه نظام جامع مالی کمیته امداد تقدیر کرد و گفت: کار امدادگران کمیته امداد ارزشمند و قابل تقدیر است و سیستم مالی کمیته امداد به روز و به صورت آن‌لاین کنترل می‌شود.

بهرامیان با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، اظهار داشت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا تخلف صورت نگیرد و زمان تولید سند تا زمان حسابرسی باید زمان مشخصی باشد.

انتهای پیام/82009/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول