اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان:

کمیته امداد کردستان در اقامه نماز دستگاه برتر شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از کسب رتبه برتر این نهاد در زمینه اقامه نماز در بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان در سال گذشته خبر داد.

کمیته امداد کردستان در اقامه نماز دستگاه برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد در جمع کارکنان این اداره‌کل با اشاره به اهمیت ادای به موقع نماز اظهار کرد: در بحث دین‌باوری کارهای خوبی در مجموعه مددجویی انجام شده است و انتخاب کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دستگاه برتر در امر ترویج و اشاعه فرهنگ اقامه نماز طی چند سال متوالی از جمله توفیقات این نهاد است.

وی با تأکید براینکه شرط پذیرش هر عملی منوط به پذیرش نماز است، تصریح کرد: نماز مهر تأییدی برای قبولی سایر اعمال است و توجه به این مهم هم در آیات متعدد قرآن و هم از سوی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) بارها به مسلمانان تأکید شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان، نماز عمل است؛ نه شعار و باید آثار آن در گفتار و اعمال نمازگزاران کاملاً مشهود و نمایان باشد.

موسی‌نژاد از نماز به عنوان بهترین راه برای رسیدن به کمال نام برد و گفت:  نماز ستون خیمه‌گاه دین است و در دین مبین اسلام جایگاه بسیار والای دارد.

وی بر ترویج فرهنگ نماز از سوی مدیران و مسئولان تأکید کرد و افزود: برپایی نماز جماعت در اداره‌ها ضمن اشاعه معنویت، موجب پیشرفت امور و فراهم آوردن محیطی با نشاط برای کار است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان، برگزاری نماز جماعت در سطح اداره‌ها، موجب همدلی بین کارکنان و افزایش روحیه مسئولیت‌پذیری در آنان می‌شود.

وی از کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر استان در زمینه اقامه نماز نام برد و گفت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده، شاهد حضور بیش از پیش همکاران در صفوف نماز جماعت باشیم.

وی در پایان از کسب رتبه نخست این نهاد در زمینه رعایت حجاب و عفاف در سطح استان در سال‌ گذشته خبر داد و افزود: رعایت حجاب و عفاف به عنوان اصل مهم در این نهاد انقلابی هم از سوی کارکنان و هم مددجویان  مورد توجه بوده و کسب رتبه نخست برای چندمین سال متوالی در زمینه رعایت حجاب و عفاف در بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان گواه این ادعاست.

انتهای پیام/79016/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول