اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

توطئه‌های نخ‌نما شده صهیونیزم موجب رسوایی معاندان دین شد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت صحابی پیامبر، از مردم کرمانشاه خواست تا با شرکت در راهپیمایی روز جمعه، توطئه فتنه‌گران را خنثی کنند و گفت: توطئه‌های نخ‌نما شده صهیونیزم بین‌الملل این‌بار نیز مانند گذشته موجبات رسوایی بیش از پیش معاندان دین را فراهم آورد.

توطئه‌های نخ‌نما شده صهیونیزم موجب رسوایی معاندان دین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله حسن ممدوحی در پی اهانت به ساحت حجر بن عدی صحابی پیامبر اکرم (ص) و یار باوفای امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و به آتش کشیده ‌شدن آرامگاه حضرت جعفر بن ابی‌طالب (ملقب به جعفر طیار) توسط وهابیون و نقض حریم هوایی سوریه توسط رژیم اشغال‌گر قدس، با صدور بیانیه‌ای این حادثه تلخ را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: باز هم دست‌های پلید استکبار جهانی از آستین گروهک‌های تروریستی نمایان و موجب هتک حرمت ساحت یکی از اولیای الهی و جریحه‌دار شدن قلب عموم مسلمین عالم و ارادتمندان به آل‌الله شد.

این پیام تصریح می‌کند: توطئه‌های نخ‌نما شده صهیونیزم بین‌الملل این‌بار نیز مانند گذشته موجبات رسوایی بیش از پیش معاندان دین را فراهم آورد که بحمدالله با بصیرت مسلمانان جهان وعده الهی محقق شد و مکر این روسیاهان به خودشان بازگشت.

در ادامه آمده است: جنایت وحشیانه‌ای که با مضجع شریف صحابی بزرگ رسول خدا و یار دیرین امیرالمؤمنین علی (ع)، جناب حجر بن عدی صورت گرفت بار دیگر به عالمیان نشان داد که علم‌داران همیشه سرافراز دین همواره آماده قیام در راه دفاع از حریم اسلام و ولایتند.

این پیام می‌افزاید: روشنگری دوباره حجر بن عدی در رسوایی دشمنان شریعت نبوی بیانگر این است که پویندگان راه حق پس از گذشت قرن‌ها از ممات ظاهریشان در راستای لبیک به ندای هل من ناصر مظلومان عالم همواره آماده قیامند. به‌طور قطع آحاد مسلمانان عالم اعم از شیعه و سنی با محکوم کردن این اقدام بی‌شرمانه و خلاف شرع مقدس، دست رد بر سینه بر هم‌زنندگان وحدت اسلامی در سراسر دنیا خواهند زد.

در این پیام آمده است: اینجانب از عموم مردم شریف استان کرمانشاه خواهانم که با شرکت در راهپیمایی روز جمعه همچون گذشته توطئه فتنه‌گران را خنثی کرده و موجبات تسلی قلب داغدار حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفدا) را فراهم سازند.

انتهای پیام/2700/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول