اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر:

وجود انبارهای امدادی متعلق به دهه 60 / انبارهای امدادی کاشمر جوابگوی جمعیت فعلی نیست

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر با بیان اینکه فضای انبارهای امدادی شهرستان کاشمر متعلق به دهه 60 است گفت: انبارهای امدادی کاشمر جوابگوی جمعیت فعلی نیست.

وجود انبارهای امدادی متعلق به دهه 60 / انبارهای امدادی کاشمر جوابگوی جمعیت فعلی نیست

مهدی شرافتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: انبارهای امدادی مکان‌هایی هستند که برای ذخیره کالا و اقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان در هنگام حوادث طبیعی استفاده می‌شود و بر اساس استانداردها لازم است اقلام مورد نیاز حداقل یک درصد جمعیت همواره در انبارهای امدادی ذخیره باشد، بنا بر این با توجه به رشد جمعیت کاشمر باید انبارهای امدادی در این شهرستان گسترش پیدا کنند.

شرافتی ادامه داد:‌ همچنین لازم است به منظور آمادگی بیشتر برای مقابله با حوادث و سوانح طبیعی زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرستان کاشمر فراهم شود به عنوان نمونه زیرساخت‌هایی همچون راه‌های ریلی، فرودگاه اضطراری، افزایش ظرفیت بیمارستان‌ها، مقاوم‌سازی ساختمان‌ها، گسترش خدمات درمانی به روستاها و ارتقای ضریب امنیتی از جمله مواردی است که تأمین آنها در شهرستان کاشمر باید توسط دستگاه‌های دولتی پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر کاشمر برای ارائه خدمات مطلوب نیاز به گسترش مشارکت عمومی بیشتری از ناحیه مردم شهرستان را دارد چون با توجه به داوطلبانه بودن خدمات در هلال احمر اگر همیاری و همکاری مردم با این نهاد وجود نداشته باشد امکان فعالیت برای آن فراهم نمی‌شود.

شرافتی افزود: علاوه بر مشارکت مردمی که نیاز اصلی جمعیت هلال احمر به حساب می‌آید تأمین نیازهای نرم‌افزاری از جمله طرح و برنامه و نیز نیازهای سخت‌افزاری همانند منابع مالی و تجیهزات از دیگر مواردی است که مورد نیاز این سازمان عام‌المنفعه است.

انتهای پیام/70001/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول