اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آثار نویسندگان و شاعران استان البرز در نمایشگاه کتاب امسال

مجموعه کتاب‌های نویسندگان و شاعران البرزی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال 1392 ارائه و در معرض دید عموم مخاطبین قرار گرفت.

آثار نویسندگان و شاعران استان البرز در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، اسماعیل آجرلو معاونت فرهنگی حوزه هنری استان البرز با اعلام این خبر از تنوع بالای این محصولات با توجه به تلاش هنرمندان استان البرز خبر داد.

وی در ادامه افزود: محصولات حوزه هنری استان البرز در غرفه انتشارات سوره مهر جهت استفاده و بازدید عموم علاقمندان و مخاطبین نمایشگاه کتاب قرار خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: چهار اثر ادبی و هنری هنرمندان البرزی ارائه شده در نمایشگاه امسال عبارتند از مجموعه غزل "اخبار سکوت" اثر روح الله ستایش احدی، مجموعه غزل "من در مدار تو" اثر زهرا محمودی،‌ مجموعه رباعی "گزینه هیچ کدام" اثر بهرام نوری گندم‌آبادی و کتاب مجموعه نمایشنامه "حج بزرگترین نمایش جهان اثر استاد داوود کیانیان شامل یک پژوهش و پنج نمایشنامه با موضوع حج.

گفتنی است شاعرانی که آثار آنها توسط حوزه هنری البرز به انتشار رسیده است، همگی از جمله شاعران جوانی هستند که سال‌ها از حضور اساتید مطرح شعر استان البرز همچون آریان و رحمان نوازنی و مهدی زارعی در دوره‌ها و محافل ادبی حوزه هنری البرز بهره بردند.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول