اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ملایر خبر داد

مسئولیت 5 هزار نفر در ملایر برای برگزاری انتخابات

فرماندار ویژه ملایر گفت: بیش از 5 هزار نفر در شهرستان ملایر مسئولیت برگزاری امر خطیر انتخابات را بر عهده دارند.

مسئولیت 5 هزار نفر در ملایر برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت صبح امروز در جلسه  توجیهی هیئت‌های اجرایی شوراهای اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در انتخابات گذشته در طول انقلاب اسلامی و طبق قانون اساسی رعایت قانون اصلی‌ترین موضوع در برگزاری انتخابات بوده است، اظهار داشت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم باید به اصل انتخابات توجه کرد.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با متولیان برگزاری انتخابات کشور افزود: ایشان در آن دیدار با سخنان شیوای خود راه را برای همه روشن کردند و همه ما نیز موظف به حرکت در مسیر روشن و راهی که رهبری برایمان ترسیم کرده‌اند، هستیم.

فرماندار ویژه ملایر ابراز کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود مسیر را با اخلاص نشان دادند و راه شناخت دوست و دشمن و فتنه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیان فرمودند که در این راستا متولیان امر باید طبق فرموده‌ها و سخنان رهبری حرکت کنند.

وی در ادامه بر رعایت اصل امانتداری و صداقت در برگزاری انتخاباتی سالم مبتنی بر رعایت قانون تأکید کرد و گفت: در عرصه‌ای که این امر مهم به شما واگذار شده، باید با تمام تلاش وظیفه خود را به نحو احسن و مطلوب انجام دهید.

آزادبخت بر حضور مستمر هیئت‌های اجرایی انتخابات در جلسات و تبادل نظر تأکید کرد و افزود: سنگر امروز نیز کمتر از سنگر دفاع مقدس نیست، بلکه ادامه همان راه است.

وی تصریح کرد: کار باید با اخلاص و برای خدا باشد، چراکه ما به عنوان متولیان برگزاری انتخابات در برابر کاندیداها و مردم وظیفه داریم فقط طبق قوانین و انجام وظیفه بدون جانبداری از شخص یا اشخاص خاصی این انتخابات را به سرانجام برسانیم.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: در این عرصه حساسی که دشمن از هر راهی برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات استفاده می‌کند و هدف آن حضور حداقلی مردم در انتخابات است، متولیان باید با آمادگی لازم بستر را برای حضور حداکثری و پرشور مردم در حماسه بزرگ فراهم کنند.

وی در پایان بر استفاده از همه امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در شهرستان تأکید کرد و گفت: بیش از 5 هزار نفر در شهرستان ملایر شامل هیئت‌های اجرایی، مسئولان برگزاری انتخابات نیروهای نظامی و انتظامی و سایر نیروها مسئولیت برگزاری امر خطیر انتخابات را بر عهده دارند.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول