اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

تکثر کاندیداها بیانگر وجود نیروهای توانمند در کشور است

امام جمعه موقت زنجان تعداد زیاد کاندیداها را بیانگر وجود نیروهای توانمند در کشور دانست.

تکثر کاندیداها بیانگر وجود نیروهای توانمند در کشور است

حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تکثر کاندیداهای ریاست جمهوری را دارای مزایا و معایبی دانست و اظهار کرد: تعداد زیاد کاندیداها بیانگر وجود نیروهای توانمند در کشور است.

وی با بیان اینکه تکثر کاندیداها نشان‌دهنده موفقیت در تربیت نیروهای لایق برای پذیرفتن مسئولیت است، اضافه کرد: آگاهی مردم از نظرات و ایده‌ها از دیگر مزایای تعداد کاندیداهای زیاد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری است.

رئیس دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان تکثر کاندیداها را بیانگر وجود فضای باز سیاسی در کشور اعلام و اضافه کرد: این حضور و بیان نظریات موجب آگاهی دیگران از نظرات و ایده‌های مختلف می‌شود.

وی برقراری ارتباط با مردم از طریق حضور در میان آنها را دیگر مزیت تعدد و تکثر کاندیداها عنوان کرد و ادامه داد: ارتباطات رو در رو با مردم و شنیدن و گفتن موجب آشنایی با مشکلات مدیریتی می‌شود.

امام جمعه موقت زنجان تاکید کرد: با حضور کاندیداها در بین مردم، آنها با نظرات متفاوت آشنا می‌شوند و انتخاب را برای آنها آسانتر می‌کند.

وی شکسته شدن آرا را از معایب تکثر کاندیداها دانست و اظهار کرد: به دور دوم کشیده شدن انتخابات دیگر عیب وجود تعداد زیاد کاندیداها است.

فرجی تصریح کرد: کشیده شدن انتخابات به دور دوم هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل می‌کند.

وی انتخاب رئیس‌جمهور با حداقل آرا را دیگر معضل تکثر کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری دانست و ادامه داد: انتخاب رئیس‌جمهور با حداقل آرا آسیب‌های خاص خود را به همراه دارد.

رئیس دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه در نهایت یک نفر باید رئیس‌جمهور شود، اضافه کرد: عدم عبور برخی افراد از فیلتر شورای نگهبان دیگر مشکل تعدد افراد در عرصه انتخابات است.

وی با تاکید بر نگهداشتن حریم توسط خود افراد برای ورود به عرصه انتخابات تصریح کرد: آشنایی با شرایط شورای نگهبان و رعایت آنها می‌تواند مشکلات را برای کاندیداها حل کند.

فرجی توافق گروه‌ها و خط‌های فکری موجود در کشور بر روی یک کاندیدا را از راه‌های جلوگیری از حضور تعداد زیاد کاندیداها در عرصه انتخابات اعلام کرد و گفت: این موضوع به حل مشکلات بعد از انتخابات هم کمک شایان توجهی می‌کند.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول