اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی:

کاندیداهای ریاست‌جمهوری از سیاست‌زدگی بپرهیزند

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: کاندیداها باید دچار سیاست‌زدگی نشوند و در همه امور عملا از ولایت فقیه تبعیت کنند.

کاندیداهای ریاست‌جمهوری از سیاست‌زدگی بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا شیران خراسانی در سفر به بیرجند در نشست جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اینکه در دهه چهارم انقلاب هستیم که به فرموده مقام معظم رهبری دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است، اظهار کرد: ملت مسلمان ایران می‌خواست به یک جامعه اسلامی تبدیل شود که در آن تمام شئونات و احکام نورانی دین جاری باشد و مرجع عالی قدری همچون امام خمینی (ره) رهبری این انقلاب را به دست گرفت.

وی ادامه داد: این بزرگترین افتخار و سند برای ما است که برای همه زمان‌ها و نسل‌ها برنامه‌ای برای زندگی دارد و به دنیا و آخرت انسان‌ها توجه دارد.

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی اضافه کرد: قانون اساسی به درستی به این مطلب در اصل 56 اشاره کرده که حاکمیت مطلق از آن خداوند است و انقلاب برای نفی هرگونه ستمگری و سلطه‌پذیری بود و خداوند انسان را بر سرنوشت خویش حاکم ساخته و هیچ گروه و حزبی نمی‌تواند آن را سلب کند.

شیران خراسانی گفت: در حال حاضر انتخاباتی را پیشرو داریم که اگر نسبت به تکلیفمان به خوبی عمل نکنیم شاید فرهنگ جهاد و شهادت آن طور که شایسته است ترویج پیدا نکند و عطر و بوی شهدا و دوران دفاع مقدس به مشام نرسد.

وی با بیان علت عدم پیشرفت بعضی از کشورها به خاطر مبانی عقیدتی و پوچ‌گرایی یا نداشتن نیروی کافی و منبع خدادادی یادآور شد: کشور ما در حوزه اعتقادی دارای پیشرفت است و همچنین دارای سرمایه و نیروی انسانی کافی و سرشار از منابع عظیم است.

به اهداف کلی نظام نرسیده‌ایم

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: سه دهه از پیروزی انقلاب می‌گذرد و اگر  سیاست‌های کلی نظام را بررسی کنیم متوجه می‌شویم به خیلی از اهداف نرسیده‌ایم و باید بینیم حلقه مفقوده کجا است.

شیران خراسانی با اشاره به درآمد نفتی افزود: با درآمد چند روز استخراج می‌توان کارهای بزرگ عمرانی در کشور انجام داد.

وی اضافه کرد: امروز در حوزه پتروشیمی خام فروشی داریم که می‌توان مشتقات زیادی از آن گرفت، که این برای کشور 15 برابر ارزش افزوده و 50 برابر اشتغال ایجاد می‌کند.

رشد اقتصادی کشور پایین است

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی یادآور شد: در طول چند سال گذشته دارای حداقل درآمد 55 میلیون دلاری بوده‌ایم ولی در حال حاضر تورم 32 درصدی را تجربه می‌کنیم و رشد اقتصادی کمتر از یک درصد است.

شیران خراسانی گفت: کشور ما استحقاق این را دارد که در کمترین زمان کارهای مهمی در آن صورت پذیرد و باید هر کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه‌ها و کارنامه عملی خود را برای مردم بیان کنند تا بتوانند برای تعیین رئیس قوه مجریه وقت گذاشته و مسائل را به دیگران منتقل کنند، تا دچار اشتباه نشوند و این حق مردم است که بر سرنوشت خود حاکم باشند.

وی اظهار کرد: کاندیداها باید دچار سیاست‌زدگی نشوند و در همه امور عملا از ولایت فقیه تبعیت کنند. 

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به بداخلاقی‌های انتخاباتی افزود: امروزه آنهایی که ساختارشکن هستند و بی‌ادبانه به دیگران حمله می‌کنند و اثبات خود را در نفی دیگران می‌دانند گاهی اوقات به عنوان ارزش محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/22481/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول