اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

ایثارگران خالقان حماسه‌های بزرگ انقلاب هستند

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به حضور حماسه‌ساز ایثارگران در عرصه‌های مختلف انقلاب گفت: ایثارگران در زمره خالقان حماسه‌های بزرگ انقلاب هستند.

ایثارگران خالقان حماسه‌های بزرگ انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی مشاوران ایثارگر دستگاه‌های اجرایی استان همدان اظهار داشت: این علم و یقین را داریم که ایثارگران در هر کجا که باشند وظیفه شرعی و ایمانی خود را به بهترین شکل انجام خواهند داد.

وی از اجرای برنامه بصیرت‌افزایی توسط حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری خبر داد و گفت: این برنامه با تشکیل کمیته‌ای با عنوان کمیته فرهنگی اجتماعی آغاز شده تا با دعوت از گروه‌های مرجع و تأثیرگذار موارد مربوط به خلق حماسه سیاسی را بررسی کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان خاطرنشان کرد: این گروه‌های مرجع و تأثیرگذار می‌توانند در ارتباط با اقشار و گروه‌های دیگر مطالب و موارد مهم حضور در انتخابات را منتقل کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن طی سالیان گذشته تصریح کرد: بحث تجزیه کشورهای دنیا پس از جنگ جهانی اول پیش کشیده شد تا جایی که کشورهای ایران و عراق و امروز سوریه موضوع این بحث قرار گرفته‌اند.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: باید این حساسیت را به بدنه جامعه منتقل کرد و نسبت این امر مهم بی‌تفاوت نبود.

وی افزود: همه ما باید در برگزاری انتخابات، نظارت و با رعایت قانون وحدت و همدلی داشته باشیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه نباید از انتخابات پیش‌رو ریاست جمهوری و شوراها غافل شد، گفت: از القاء یأس و ناامیدی در جامعه باید پرهیز کرد و به مردم شور و نشاط و امیدواری را انتقال داد.

در ادامه مدیران کل امور اجتماعی استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در سخنانی کوتاه بر حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تأکید کردند.

همچنین تعدادی از مشاوران ایثارگر دستگاه‌های اجرایی استان نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/89017/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول