اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت هتک حرمت بارگاه صحابه پیامبر(ص)

مراسم بزرگداشت حجربن عدی در جغتای برگزار می‌شود

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه جغتای گفت: مراسم بزرگداشت مقام حجر بن عدی و محکومیت هتک حرمت به مرقد مطهر این شهید گرامی در بقعه متبرکه امامزاده علی بن احمد خداشاه(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت حجربن عدی در جغتای برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی نیساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جغتای اظهار داشت: یک‌بار دیگر دستان پلید و خبیث خوارج از آستین تروریست‌های تکفیری و گروه‌های معارض حکومت سوریه بیرون آمد و با اهانت به حجربن عدی، پاک‌ترین صحابه رسول گرامی اسلام، حرمت اسلام و مسلمین را خدشه‌دار کرد.

وی ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و مسلمانان جهان، این اقدام بی‌رحمانه و بی‌شرمانه را محکوم کرد و ادامه داد: به‌همین مناسبت مراسمی روز پنج‌شنبه در محل بقعه متبرکه علی بن احمد خداشاه(ع) جغتای برگزار می‌شود.

نیساری از مردم همیشه در صحنه جغتای به‌ویژه خانواده معظم شاهد و ایثارگر دعوت کرد با حضور در این مراسم خشم و انزجار خود را نسبت به هتک حرمت به مرقد مطهر این صحابی شهید رسول اکرم(ص) و حضرت امیرالمومنین علی(ع) ابراز کنند.

در ادامه سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه گناباد از برگزاری مراسمی در بقعه امام‌زاده سیدمحمد عابد(ع) کاخک این شهرستان در محکومیت جنایات وهابیت در سوریه و اردن خبر داد.

رضا طالبیان افزود: ما این دو جنایت بزرگ، حرکت غیر انسانی و ددمنشانه دشمنان اسلام و شریعت را در تخریب و نبش مرقد مطهر حجربن عدی کندی(ره) صحابی جلیل‌القدر پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) و آتش زدن مرقد مطهر حضرت جعفر طیار(ع) صحابی بزرگوار حضرت خاتم‌النبیین(ص) و برادر بزرگوار امیرالمومنین علی(ع)، محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول