اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خبر داد

رشد 70 درصدی تولید فولاد خام در شرکت فولاد هرمزگان

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: این شرکت با تولید 79 هزار و 802 تن تختال فولادی در فروردین‌ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل در تولید فولاد خام 70 درصد رشد داشته است.

رشد 70 درصدی تولید فولاد خام در شرکت فولاد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، مرتضی آقاجانی اظهار کرد: در فروردین‌ماه امسال 79 هزار و 802 تن تختال تولید شده است که این میزان در مدت مشابه سال قبل 46 هزار و 999 تن بوده که 70 درصد افزایش تولید داشته است.

وی افزود: در ادامه روند رو به رشد تولید تختال، کارکنان فولاد هرمزگان موفق به ثبت رکورد روزانه ریخته‌گری 33 ذوب و تولید 3 هزار و 565 تن تختال در فروردین‌ماه 92 شدند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان درباره دست‌یابی به رکورد تولید آهن اسفنجی در فولاد هرمزگان تصریح کرد: واحد احیای مستقیم در فروردین‌ماه امسال 132 هزار و 458 تن آهن اسفنجی تولید کرده که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 109 هزار و 341 تن بوده، 21 درصد افزایش تولید را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر در فولاد هرمزگان گفت: دست‌یابی به ثبت رکوردهای پی در پی در این شرکت نشان از تعلق خاطر کارکنان دارد که با همت و تلاش خود در فروردین‌ماه سال جاری توانستند ضمن افزایش بهره‌وری، گام‌های اصلی به سوی ظرفیت اسمی کارخانه برداشته و به رکورد جدیدی در تولید دست یابند.

آقاجانی ابراز امیدواری کرد؛ با ثبت رکورد تولید در فروردین‌ماه آغاز درخشانی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برای شرکت فولاد هرمزگان محسوب ‌شود و با الطاف الهی، سعی و تلاش تمامی کارکنان، حمایت‌های مسئولان و تأمین مواد اولیه از طرف معادن به خصوص گندله مورد نیاز شاهد ثبت رکوردهای مداوم در افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت اسمی باشیم که این امر نوید‌بخش بهبود رشد روز‌افزون تولیدات کشور و چشم‌انداز درخشان صنعت فولاد کشور ایران اسلامی است.

انتهای پیام/63002/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول