اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کاشان عنوان کرد

ارتقای کیفی دومین دوره بازی‌سازی رایانه‌ای در کاشان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از ارتقای کیفی دومین دوره مسابقات رایانه‌ای ۲۰۱۳ IRANGDC نسبت به دوره گذشته این رقابت‌ها خبر داد.

ارتقای کیفی دومین دوره بازی‌سازی رایانه‌ای در کاشان

 منصور دیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: دانشگاه‌ها و تیم‌های شرکت کننده در این دوره تیم‌هایی حرفه‌ای‌تر و قوی‌تری بودند که این امر نشان دهنده آن است که دانشگاه‌های شرکت کننده، این دوره از رقابت‌ها را جدی‌تر گرفته‌اند.

وی افزود: سال گذشته برخی از تیم‌ها نتواستند تا پایان 48 ساعت ادامه بدهند و در میانه راه از دور مسابقات خارج شدند اما تیم‌های امسال در مقایسه با تیم‌های شرکت کننده در سال گذشته توانمندتر و با قابلیت بیشتری وارد عرصه مسابقات شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان: انتظار می‌رود خروجی بازی‌هایی که در این دوره از رقابت‌ها توسط تیم‌های شرکت کننده ساخته می‌شود نسبت به سال گذشته از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

دیاری، تعداد داوران این دوره از رقابت‌ها را 6 نفر اعلام کرد و افزود: داوران شرکت کننده در این دوره از دانشگاه‌ آزاد اسلامی کاشان، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، انجمن بازی‌سازی رایانه‌ای کشور و شرکت‌های خصوصی هستند.

به گفته وی تیم داوری مسابقات ترکیبی از داوران بی‌طرف و منصفانه‌ای هستند که تجربه داوری در چندین دوره از مسابقات رایانه‌ای را در کارنامه خود دارند.

دیاری تأکید کرد: حدود 40 نفر از نیروهای دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، 11 نفر از اعضای هیئت‌علمی، هشت نفر از کارمندان به علاوه یک تیم 90 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به طور مستقیم در بخش‌های پشتیبانی، رسانه، نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه، اینترنت، تدارکات و پوشش رفاهی مسابقات فعالیت دارند. 

دیاری یادآور شد: اجرای تور گردشگری، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان کاشان و شرکت در مراسم گل‌چینی و گلاب‌گیری تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها، از جمله برنامه‌های جانبی این دوره از مسابقات برای شرکت‌کنندگان به شمار می‌رود. 

دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با حضور رئیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در قالب رقابت‌های 48 ساعته حضوری از ساعت  9 صبح امروز 17 اردیبهشت ماه آغاز شد و تا ساعت 9 صبح روز 17 اردبیهشت‌‌ماه سالن سپیده کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول