اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی گیلان خبر داد

اجرای طرح استعدادیابی در دوومیدانی گیلان

رئیس هیئت دوومیدانی گیلان از اجرای طرح استعدادیابی این هیئت با تعامل آموزش و پرورش این استان در سال جاری خبر داد.

اجرای طرح استعدادیابی در دوومیدانی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدمحمد احمدی در جمع اعضای هیئت دوومیدانی گیلان با اشاره به برنامه‌های استعدادیابی این هیئت، اظهار کرد: امسال هیئت دوومیدانی گیلان و مسئولان آموزش و پرورش مانند سال گذشته سرفصل فعالیت‌های خود را استعدادیابی قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است، اذعان کرد: در راستای عملیاتی کردن این توافق و تعامل، مسابقه دوومیدانی مدارس ابتدایی دختران ناحیه دو رشت در ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهر برگزار شد.

این مسئول برگزاری مسابقات مذکور را تشریح کرد و افزود: گروه استعدادیاب هیئت دوومیدانی استان با روش‌های علمی و تجربی نسبت به شناسایی استعدادها اقدام و برای جذب و نگه‌داری آنها تمهیدات لازم را اتخاذ کردند.

به گفته وی، در بخش دختران مقطع ابتدایی تعداد 135 نفر در قالب 24 تیم در پنج ماده ورزشی 60، 400 و 600، پرش طول و پرتاب وزنه به رقابت پرداختند.

محمدی، نفرات برتر بخش دختران مقطع ابتدایی را مینا محجوب، فاطمه پورکنستانی، مهدیه آزموده، مبینا کاووسی، شبنم قاسمی، زینب خدابخشی، نرگس دژگر، گیلا ربیعی و فاطمه آذرنیور عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش پسران نونهالان آموزشگاه‌ها تعداد 55 نفر در قالب 11 تیم در چهار ماده ورزشی پرتاب وزنه، پرش، امدادی سرعت و استقامت با هم رقابت کردند که در نتایج تیمی تالش، بندر انزلی و کوچصفهان به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/2300/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول