اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

دستگیری سارق موتورسیکلت در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سارق و کشف سه فقره موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق موتورسیکلت در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نادر خورسند امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به جزئیات کشف موتورسیکلت‌های سرقتی در این شهرستان، اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از روستاهای اطراف شهرستان آستارا ماموران پلیس تحقیقات پلیسی خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پاسگاه ویرمونی تحقیقات پلیسی و گشت‌های محسوس و نامحسوس را به صورت مرتب انجام دادند، افزود: ماموران پس از این اقدام‌ها موفق به شناسایی فرد مورد نظر شده و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده پلیس آستارا، پس از دستگیری متهم و انتقال وی به مقر پلیس آگاهی بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به منظور کشف اموال سرقتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از بازجویی‌های صورت گرفته متهم دستگیر شده به سه فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی داده شد.

خورسند از توقیف 28 دستگاه خودروی سواری به دلیل ایجاد آلودگی صوتی در آستارا خبر داد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در هفته گذشته 907 مورد تخلف راهنمایی و رانندگی اعمال قانون داشتند که از این تعداد 99 مورد آن تخلف حادثه‌ساز بوده است.

فرمانده انتظامی آستارا توقیف تعداد 28 دستگاه خودرو و 106 دستگاه موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد آلودگی صوتی را از جمله اقدام‌های پلیس آستارا عنوان کرد.

وی یادآور شد: تعداد 76 دستگاه موتورسیکلت نیز به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی و عبور از چراغ قرمز و عبور ممنوع اعمال قانون شد.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول