اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

هیچ تفاوتی بین فتنه و انحراف نیست

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: هیچ تفاوتی بین جریان انحرافی و فتنه نیست و انحراف تداوم فتنه است.

هیچ تفاوتی بین فتنه و انحراف نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود نبویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر بدخواهان داخلی و دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌های بسیاری را برای منحرف کردن انقلاب از مسیر اصلی و واقعی خود علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بستند.

وی افزود: یکی از مهمترین این توطئه‌ها مربوط به وقایع دلخراش پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در سال 88 بود که فتنه‌گران علیه نظام دست به شورش زده و به دنبال براندازی بودند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر درایت رهبری معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ولایی ایران اسلامی نبود، به طور قطع فتنه‌گران به اهداف شوم خود دست می‌یافتند.

نبویان بیان داشت: پس از فتنه شاهد اوج‌گیری فعالیت‌های جریان انحرافی بودیم و در چند سال اخیر آسیب‌های بسیاری از سوی این جریان به کشور وارد شده است.

وی تاکید کرد: بارها گفته‌ام که جریان انحرافی دنباله فتنه است و هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد.

نبویان با بیان اینکه بسیاری از اصول و گرایش‌های فکری فتنه‌گران و با منحرفان یکی است، گفت: هیچ تفاوتی میان فتنه و انحراف نیست و این دو اهداف شومی را علیه اسلام و انقلاب و ملت مومن و ولایت‌مدار ایران اسلامی دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این دوره ملت ایران باید با بصیرت و آگاهی در پای صندوق‌های رای حضور یافته و با تشخیص ماهیت اصلی جریان انحرافی و فتنه‌گران اجازه ندهند که مخالفان اسلام و انقلاب در تداوم مانع‌تراشی‌ها و توطئه‌های خود علیه اسلام و انقلاب موفق باشند.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول