اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدزاده کرمانی:

اعتقاد راسخ به شایسته‌گزینی و بومی گزینی دارم

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت آینده به شایسته‌گزینی، جوان‌گرایی و بومی گزینی اعتقاد راسخ دارم و آن را اجرایی می‌کنم.

اعتقاد راسخ به شایسته‌گزینی و بومی گزینی دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، روح‌الله احمدزاده کرمانی در همایش نقش رأی سومی‌ها در حماسه سیاسی در اراک اظهار داشت: معنی ندارد زمانی که استانداری منصوب می‌شود، معاونان و مدیران خود را از خارج از استان بیاورد، همیشه نیروهای بومی دلسوزانه‌تر کار می‌کنند به همین دلیل من اعتقاد دارم دولت آینده باید شایسته‌گزینی و بومی گزینی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: اگر در استانی قحط رجال بود و استاندار نتوانست مدیران و معاونان کاردان و شایسته‌ای را برگزیند، آن وقت می‌تواند از بین نیروهای غیر بومی فرد کاردانی را انتخاب کند.

استاندار سابق فارس با تأکید بر لزوم جوان‌گرایی در دولت خاطرنشان کرد: باید به جوانان فرصت داد، جوانان ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی دارند که باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را برد.

احمدزاده‌کرمانی با بیان اینکه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را جوانان به سرانجام رساندند و اکنون نیز همین جوانان در عرصه‌های علمی به بالاترین سطح رسیدند و باعت افتخار ایران اسلامی شدند، گفت: جوان تبعیض گریز است، پر از انرژی است، عدالت‌خواه است و به خوبی خواهد توانست کشور را سر و سامان دهد.

اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی تبعیض، بی‌عدالتی و نمونه بارز فساد است

وی همچنین بر لزوم مبارزه جدی با فساد تأکید کرد و گفت: مبازره با فساد امر بسیار مهمی است که نباید از دید هیچ دولتی پنهان بماند، امیرالمؤمنین علی (ع) در کتاب نهج‌البلاغه بارها اهمیت مبارزه با فساد را متذکر شده‌اند، اگر انقلابی بر پایه نهج‌البلاغه شکل گرفت، تدوام می‌یابد و جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد گرفت.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز اگر جوانی بخواهد پنج میلیون تومان از سیستم بانکی وام بگیرد، با مشکلات و چالش‌های جدی مواجه است به طوری که حاضر است عطایش را به لقایش ببخشد، در چنین شرایطی اخباری در کشور منتشر می‌شود مبنی بر اختلاس سه هزار میلیارد تومانی، این تبعیض، بی‌عدالتی و نمونه بارز فساد است.

خط قرمز عدالت خود عدالت است

وی یادآور شد: حق را با حق می‌شناسند، خط قرمز در  عدالت‌خواهی وجود ندارد، خط قرمز عدالت، خود عدالت است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اسلامی  مدیر دولتی کار اقتصادی می‌کند، باید جلویش را گرفت، مدیر جامعه اسلامی حق ندارد کار اقتصادی و ... کند.

احمدزاده‌کرمانی گفت: جای بسی تعجب است که مسئولی در این نظام با استفاده از موقعیت شغلی خود با تغییر کاربری زمینی، یک پاساژ 50 میلیارد تومانی بسازد و در آخر هم بگوید می‌خواهم آن را وقف کنم. چه طور می‌شود که او وقتش را صرف کند، مالش را هزینه کند بعد هم بخواهد وقفش کند، اگر راست می‌گوید همان پول را صرف حل مشکلات جوانان کند.

وی با اشاره به منابع موجود در کشور گفت: اگر در نظام عادلانه اقتصادی سرمایه‌های ملی توزیع شود،‌ کشور به خوبی خواهد توانست به مسیر رشد و توسعه دست یابد، در این کشور سرمایه‌ها و منابع بسیاری وجود دارد، امروز ایران از نظر معادن و ظرفیت‌ها یک کشور بسیار غنی و ثروتمند است که باید از این منابع در مسیر رشد، توسعه و پیشرفت به خوبی استفاده کرد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های عدالت‌خواهی برای تداوم این انقلاب استفاده کرد.

باید سیاست بگم، بگم به سیاست گفتم، گفتم تبدیل شود

احمدزاده‌کرمانی افزود: باید سیاست بگم، بگم به سیاست گفتم، گفتم تبدیل شود، آن هم بر اساس اسناد و مدارک معتبر، آن‌‌ها که در پارک‌وی می‌نشینند، چگونه در عرض یکی دو سال چندین ویلا به ویلاهایشان اضافه می‌کنند و ما که استاندار هستیم و حقوق سه میلیونی می‌گیریم تنها می‌توانیم 20 متر به خانه‌مان اضافه کنیم.

انتهای پیام/87001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول