اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

خروجی آموزش و پرورش رضایت‌بخش نیست

امام جمعه ابرکوه گفت: در بحث کلان کشوری از خروجی آموزش و پرورش رضایت نداریم و علت آن است که زیرساخت شخصیتی دانشجویان که در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد، بر اساس باورهای عمیق مستدل دینی نیست.

خروجی آموزش و پرورش رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، امام جمعه ابرکوه در دیدار مسئولان آموزش و پرورش، معلمان نمونه و بسیج فرهنگیان این شهرستان با وی اظهار داشت: در بحث کلان کشوری از خروجی آموزش و پرورش رضایت نداریم و علت آن است که زیرساخت شخصیتی دانشجویان که در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد، بر اساس باورهای عمیق مستدل دینی نیست.

وی افزود: چون تنها امر آموزش مورد توجه قرار گرفته است تا مثلا استان ما همچنان رتبه برتری کشوری خود را حفظ کند از بعد پرورشی غافل شده‌ایم.

حسینی گفت: متولیان امور تاکنون همزمان با اسراف و تبذیر در بخش‌های مختلف ورزشی و همایشی برای کارهای قرآنی، فرهنگی، تربیتی و مسابقات دینی اهتمام چندانی نداشته‌اند و باید برای انجام این کارها دست به دامن خیران شد.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: نمی‌دانم تا کی باید در کشور ما کار فرهنگی که رکن رکین توفیق جامعه است، بدون حمایت و پشتوانه باشد؟

حسینی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش باید باور کند که برای پرواز دو بال لازم است و فقط با بال آموزش نمی‌توان اوج گرفت و به قله امید دست یافت.

وی خطاب به معلمان اظهار داشت: هنر معلم، ایجاد خودباوری در دانش‌آموز و پرورش شخصیت دینی نسل آینده‌ساز است و راهکار اجرایی شدن این هدف ایجاد روحیه مسئولیت پذیری و به دنبال آن وظیفه شناسی در همه ابعاد برای دانش‌آموزان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ابرکوه نیز در این نشست اظهار داشت: در جلسات استانی تذکرات و بخشنامه‌ها، عموما اهداف آموزشی مورد تأکید است و در بخش پرورشی حساسیت‌ها در حد انتظار نیست.

وی با بیان اینکه معلمان شهرستان موفقیت‌های خوبی در سطح استان و کشور داشته‌اند، عنوان کرد: آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه 25 معلم نمونه داشته است و این تلاش‌ها در حالی است که از حمایت مطلوب مقامات استانی برخوردار نیستیم.

سید احمد هدایت افزود: انتظار داریم به مقتضای محرومیت شهرستان ابرکوه، مسئولان استان توجه ویژه‌ای به ما داشته باشند.

انتهای پیام/2464/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول