اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پرداخت 736 میلیارد ریال به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر‌کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 736 میلیارد ریال به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی این استان در سال گذشته خبر داد.

پرداخت 736 میلیارد ریال به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

گودرز بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بیش از 736 میلیارد ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته پرداخت شد.

مدیر‌کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مهم و اساسی تأمین اجتماعی گفت: 87 هزار و 555 نفر به عنوان بیمه‌شده اصلی زیر‌پوشش خدمات و حمایت‌های تأمین اجتماعی این استان قرار داشتند که نسبت به سال مشابه از رشد 9.4 درصد رشد برخوردار بوده است.

بهادری با بیان خدمات مناسب به گرو‌های تحت حمایت عنوان کرد: تعداد مستمری‌بگیران شامل بازنشستگان، از کار افتاد‌گان و بازماندگان زیر پوشش را 7 هزار و 834 نفر اعلام کرد که تعداد آن‌ها به نسبت سال پیش از آن 8.7 افزایش یافته است.

مدیر‌کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عملکرد و خدمت‌رسانی این اداره‌کل را مناسب ارزیابی کرد، افزود: نزدیک به 285 هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت عنوان بیمه شده اصلی و تبعی، مستمری‌بگیر و هم‌چنین مقرری‌بگیر بیمه بیکاری از خدمات بیکاری از خدمات و حمایت‌های این سازمان شامل درمان، مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان، کمک هزینه‌های ازدواج، ایام بیماری، بارداری و وسایل کمک پزشکی و مقرری بیمه بیکاری برخوردار هستند.

انتهای پیام/82009/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول