اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تامین اجتماعی ملایر:

28 هزار نفر در ملایر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

رئیس سازمان تأمین اجتماعی ملایر تعداد بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان ملایر را تا پایان سال گذشته 28 هزار و 698 نفر عنوان کرد.

28 هزار نفر در ملایر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمدتقی نجارزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به اینکه تعداد بیمه‌شدگان اصلی زیر پوشش تأمین اجتماعی در ملایر در سال 90 تعداد 25 هزار و 955 نفر بوده، بیان کرد: این تعداد در پایان سال 91 به 28 هزار و 698 نفر رسید.

وی از افزایش 10 درصدی بیمه‌شدگان زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی ملایر در سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد مستمری‌بگیران نیز با افزایش 3 هزار و 708 نفر در سال گذشته 11 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی ملایر به تعداد بیمه‌شدگان اصلی و فرعی زیر پوشش این سازمان پرداخت و ابراز داشت: این تعداد در پایان سال گذشته در ملایر 86 هزار و 543 نفر بوده است.

وی در ادامه از کاهش 12 درصدی مقرری‌بگیران در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 90 خبر داد و تصریح کرد: این تعداد در سال گذشته 441 نفر بوده در حالی که تعداد مقرری‌بگیران زیر پوشش تأمین اجتماعی در ملایر در مدت مشابه 506 نفر بوده است.

نجارزاده از افزایش 24 درصدی کل پرداختی‌های کوتاه‌مدت این سازمان در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم بیش از 7 میلیارد و 872 میلیون ریال بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای کمک‌هزینه ازدواج نیز به 124 نفر بیمه‌شده در این شهرستان بیش از 571 میلیون و 584 هزار ریال در سال گذشته پرداخت شد.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی ملایر ابراز داشت: حقوق مقرری‌بگیران بیمه بیکاری نیز با هفت درصد افزایش به مبلغ بیش از 25 میلیارد و 224 میلیون ریال نسبت به سال 90، پرداخت شده است.

وی از افزایش 52 درصدی پرداخت‌های کوتاه‌مدت تأمین اجتماعی ملایر در سال گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه سال گذشته، 64 درصد از هزینه‌های بلندمدت تأمین اجتماعی را مستمری بازنشستگان تشکیل داد.

نجارزاده ادامه داد: پرداخت 453 میلیون و 970 هزار ریال به منظور کمک‌هزینه پروتز و اروتز به یک هزار و 11 بیمه‌شده، پرداخت بیش از 5 میلیارد و 31 میلیون ریال کمک‌هزینه غرامت دستمزد(استراحت‌های پزشکی) برای یک هزار و 357 بیمه‌شده، پرداخت بیش از یک میلیارد و 478 میلیون ریال کمک‌هزینه بارداری بیمه‌شدگان برای 201 بیمه‌شده را از اقدامات سازمان تأمین اجتماعی ملایر در سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول