اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

2300 مدرسه در مازندران هوشمند شدند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: از مجموع 4 هزار و 233 مدرسه، 2 هزار و 323 مدرسه در سطح مازندران هوشمند شدند.

2300 مدرسه در مازندران هوشمند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس نشست صمیمی اعضای شورای معاونان اداره کل و ادارات آموزش و پرورش استان مازندران صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش به میزبانی چالوس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این نشست گفت: مدیران آموزش و پرورش مازندران به عنوان سربازان ولایت برنامه‌ها  و طرح‌های ارزشمند وزارت آموزش و پرورش را با تمام توان اجرایی کردند.

محمدعلی امیری در ادامه به بیان بخشی از عملکردهای آموزش و پرورش استان پرداخت و افزود: هر سال 180 هزار دانش‌آموز مازندرانی از مجموع 453 هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند و 20 هزار و 495 نفر آنان به‌عنوان منتخبان شهرستانی هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 51 مدرسه خاص قرآنی در استان مازندران در حال فعالیت هستند که ائمه جمعه روسای هیئت امنای این مدارس هستند و به آموزش و پرورش کمک می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین عنوان کرد: از مجموع 4 هزار و 233 مدرسه، 2 هزار و 323 مدرسه در سطح استان مازندران هوشمند شدند و فرهنگ هوشمندسازی فرهنگ غالب در بین مدارس و اولیای دانش‌آموزان است.

امیری با اشاره به اینکه معلمان مازندرانی کاملا در بحث آموزش با ابزار هوشمند مهارت دارند، خاطرنشان کرد: باید در مدیریت آموزش و پرورش برنامه‌ای حرکت و مدیریت کنیم چرا که معتقدیم اگر مدیران با برنامه باشند و برای این کار وقت بگذارند می‌توانند بسیار مثمرثمرتر باشند.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی نیروی انسانی در مازندران در سطح کشور بسیار خوب انجام شد و در راستای به حداقل رساندن حق التدریس‌ها، مدیران در سطح شهرستا‌ها و دیگر مناطق تلاش و کوشش فراوانی کردند.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول