اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

غبار مظلومیت فرهنگ از سیمای شیروان زدوده شود‌

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی خراسان شمالی زدودن غبار مظلومیت از سیمای فرهنگی شیروان را از وظایف مسئولان برشمرد و گفت: باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام شود.

غبار مظلومیت  فرهنگ از سیمای  شیروان زدوده شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی  ظهر امروز در آیین معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیان داشت: ایجاد روحیه امید‌، نشاط، پویایی و کارآمدی از وظایف همه مسئولان در بخش‌های مختلف است.

این مسئول فرهنگی این فعالیت‌ها را با هدف بستر‌سازی برای رشد فرهنگی صورت دانست و افزود: همه مدیران باید از گذرگاه خدمت به مردم اسباب عاقبت‌بخیری خود را فراهم سازند و رضای خدا و اخلاص در عمل را سرلوحه کار قرار دهند.

امام جمعه موقت شیروان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم مهم‌ترین مسئله‌ای است که لازم بوده تا همه در این جهت حرکت کنیم یاد آور شد:امیدواریم مسئولان با خدمت گزاری مضاعف به مردم بر عزت و افتخارات نظام و انقلاب اسلامی بیفزایند.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی با ذکر این نکته  که فضا برای خدمتگزاری بیشتر در شرایط فعلی جامعه مهیا شده است گفت: دیدگاه‌ها در عرصه فرهنگ بر اساس عدالت  قرار گیرد تا از غبن آن به تمام افراد فعال در این حوزه توجه شود.

وی مفهوم فرهنگ را نیز مورد اشاره قرارداد و گفت : فرهنگ عمومی در حقیقت یکی از شاخصه‌های بارز رشد یافتگی و یا عقب‌ماندگی یک جامعه محسوب می‌شود.

وی همچنین هنر را بهترین ظرفیت برای مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان نظام برشمرد و گفت: با زبان هنر بسیاری از مفاهیم ظریف فرهنگی و اجتماعی قابل ارائه به عموم جامعه است.

به گفته حجةالاسلام هدایتی ارتقای کمالات انسانی از اهداف متعالی هنر است که باید از این ظرفیت برای ترویج این فرهنگ در جامعه استفاده شود.

وی با یبان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و تأثیر آن بر سایر ابعاد بر کسی پوشیده نیست تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی، توجه به عرصه فرهنگی یک ضرورت است.

به گزارش فارس، در این آیین  با تقدیر از خدمات سارا سلامتی سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان علی اکبر طهماسبی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

انتهای پیام/63002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول