اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز کردستان:

اهل باندبازی نیستم/ نباید اسیر اختلافات گذشته شویم

سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز کردستان با تأکید بر اینکه راه موفقیت از جاده اتحاد و همدلی عبور می‌کند، گفت: برای کار آمده‌ام و دنبال باند‌بازی نیستم.

اهل باندبازی نیستم/ نباید اسیر اختلافات گذشته شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدباقر کیانی در آئین تودیع رئیس سابق و معرفی سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز کردستان با قدردانی از تلاش‌های مدیریت گذشته اظهار کرد: برای کسب موفقیت باید اتحاد و همدلی را مدنظر قرار داد و آن را به عنوان رویه‌ای مشترک در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه به قصد خدمت وارد عرصه ورزش شده است، گفت: در راستای پیشرفت و موفقیت ورزشکاران این رشته فعالیت می‌کنم و دنبال باند و گروه‌بازی نیستم.

سرپرست هیئت تنیس روی میز کردستان با تأکید بر اینکه باید زمینه برای همه به صورت یکسان در این ورزش فراهم باشد، خاطرنشان کرد: در این مسیر حفظ جایگاه گذشته هم اهمیت زیادی دارد.

کیانی با بیان اینکه ظرفیت‌های این رشته در استان نهفته بوده و باید به مرحله عمل برسد، تصریح کرد: در این راستا از تجربیات پیشکسوتان که سرمایه‌های ورزش هستند استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه به ذکر برخی سرفصل‌های کاری خود برای پیشرفت تنیس روی میز استان پرداخت و گفت: در فاز نخست ارتباط با آموزش و پرورش که مورد غفلت قرار گرفته است در اولویت قرار دارد.

سرپرست هیئت تنیس روی میز کردستان با بیان اینکه لزوم انجام کارها با هماهنگی احساس می‌شود از شفاف کردن وضعیت مالی و درآمدهای هیئت به عنوان برنامه دیگر خود خبر داد.

کیانی با اشاره به اینکه نباید در برگزاری کلاس‌ها و سایر برنامه‌ها به شکل خودمحور و سلیقه‌ای عمل کرد، اضافه کرد: آموزش و نظارت بر اجرای برنامه‌ها نیز از اهداف هیئت خواهد بود.

وی با بیان اینکه اعمال نظم و مقررات و تشکیل انجمن‌ها طرح بعدی هیئت استان برای بهبود وضعیت این ورزش در کردستان است، ادامه داد: در این زمینه بر روی توجه ویژه فدراسیون تنیس روی میز حساب کرده‌ایم.

سرپرست هیئت تنیس روی میز کردستان در ادامه با یادآوری سالگرد سفر رهبر انقلاب به استان، گریزی به فرمایشات ایشان پیرامون مردم کردستان زد و خاطرنشان کرد: ملت کرد نشان داده که همواره در راستای تحکیم پایه‌های انقلاب حرکت می‌کند.

کیانی با اشاره به اینکه استان کردستان از نظر امکانات نسبت به سایر مناطق کشور کمبودهای فراوانی دارد، خواستار توجه بیشتر فدارسیون‌های ورزشی به استان شد.

وی با بیان اینکه به لحاظ فنی اطلاعات چندانی در خصوص این ورزش ندارد، ابراز امیدواری کرد؛ با فعالیت مستمر در زمینه مدیریت این مسئله جبران شود.

سرپرست تنیس روی میز کردستان در پایان با بیان اینکه نباید اسیر اختلافاتی که مدیران را تهدید می‌کند شویم، گفت: با جدیت در کار و تلاش پله‌های ترقی را طی خواهیم کرد.

انتهای پیام/79012/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول