اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی

تنیس‌باز کاشانی ملی‌پوش شد

رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان کاشان از عضویت محمدرضا حنطه تنیس‌باز نوجوان کاشانی در تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشور خبر داد.

تنیس‌باز کاشانی ملی‌پوش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی هیئت تنیس روی میز این شهرستان، علیرضا زیباکلام اظهار داشت: در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز کشور محمدرضا حنطه بازیکن نوجوان و آینده‌دار تنیس روی میز شهرستان کاشان موفق به کسب مقام سوم کشور شد و به عضویت تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشور درآمد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در سه دوره و با ضرایب امتیازی متفاوت بیان داشت: محمدرضا حنطه در دور نخست مسابقات در شیراز به مقام چهارم رسید اما در دور دوم این رقابت‌‌ها که روز گذشته هفتم اردیبهشت ماه در آکادمی پینگ پنگ ورزشگاه انقلاب تهران، بین 11 نفر از نفرات برتر کشور برگزار شد با هفت برد و سه باخت موفق شد به مقام سوم برسد.

رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان کاشان یادآور شد: محمدرضا حنطه تنیس‌باز نوجوان کاشانی در دور سوم و نهایی این دوره از رقابت‌ها که با حضور هشت نفر برتر مسابقات برگزار شد توانست با 6 برد و دو باخت و در مجموع سه دور مسابقات انتخابی، ضمن کسب مقام سوم مسابقات به عضویت تیم ملی نوجوانان کشور درآید.

وی متذکر شد: حنطه پس از پریسا صمدی و محمد امین حنطه سومین تنیس‌باز شهرستان کاشان است که به عضویت یکی از رده‌های سنی تیم ملی درآمده که این امر نشان دهنده پتانسیل و استعدادهای ورزشکاران این رشته در شهرستان کاشان است.

انتهای پیام/2406/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول