اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل اکیپ‌های بازرسی و تشدید فعالیت‌های بازرسی

نظارت بر بازار گچساران بدون وقفه افزایش یابد

فرماندار گچساران گفت: با تشکیل اکیپ‌های بازرسی و تشدید فعالیت‌های بازرسی، نظارت‌ها بر بازار گچساران بدون وقفه و به طور مستمر صورت گیرد.

نظارت بر بازار گچساران بدون وقفه افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جلسه‌ ستاد تنظیم بازار این شهرستان امروز و با حضور فرماندار، معاون فرماندار، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضا برگزار شد.

فرماندار گچساران در این جلسه ضمن محکوم کردن هتک حرمت وهابیون به مقبره صحابی پیامبر(ص)، حجر بن عدی، هدف از برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار را بررسی وضعیت نوسانات قیمتی و وضعیت بازار این شهرستان عنوان کرد.

محمد شفیعی به بیان مطالبی در زمینه وضعیت بازار پرداخت و اظهار کرد: امروز دشمنان از هر شیوه‌ای به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی با شایعه پراکنی و ایجاد نگرانی در بین مردم در زمینه موضوع اقتصادی وارد صحنه جدیدی از جنگ نرم خود شده‌اند.

شفیعی با بیان این‌که عده‌ای از سودجویان نیز در بازار با سوء استفاده سبب ایجاد نارضایتی در بین مردم می‌‌شوند، بیان داشت: لازم است نظارت، سرکشی و بازدید از بازار و برخورد با متخلفان به صورت مداوم، مستمر و بدون وقفه انجام شود.

لزوم تسریع در بهره‌برداری از واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار 30 هزار قطعه‌ای گچساران

فرماندار گچساران تصریح کرد: نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس بازار از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار بوده و باید با تشکیل اکیپ‌های بازرسی علاوه بر بازرسی و رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی، بستر خدمت رسانی به مردم را در سطح شهرستان فراهم کنیم.

شفیعی گفت: با ارائه و اجرایی کردن راهکارهای مناسب، مردم از رفاه و آسایش بیشتری که از انتظارات اصلی همه آحاد جامعه است، بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: جهاد کشاورزی نسبت به راه‌اندازی طرح تولیدی 30 هزار قطعه‌ای مرغ تخم‌گذار در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد به طریقی که تا مرداد ماه سال جاری، این واحد تولیدی به بهره‌برداری برسد.

به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد طرح تشدید عمومی بازرسان در بازار به منظور جلوگیری از گران‌فروشی از تاریخ 20 اردیبهشت تا سی‌ام اردیبهشت و همچنین از تاریخ 10 خرداد تا بیستم خرداد ماه صورت گیرد.

همچنین مقرر شد انجام مأموریت‌ها با خودروهای منقش به تابلوهای گشت ویژه بازرسی باشد و نیروی انتظامی در این زمینه همکاری لازم را دارد.

انتهای پیام/82001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول