اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

دولت دهم از نخبگان و کارشناسان برای اداره کشور استفاده نکرد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در دولت دهم شاهد بودیم که کمتر از توانایی نخبگان و کارشناسان برای اداره کشور استفاده شد.

دولت دهم از نخبگان و کارشناسان برای اداره کشور استفاده نکرد

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: هر دولت و هر مسئولی نقاط ضعف و قوت داشته و هیچ کس را نمی‌توان به طور کلی دارای نقاط ضعف صد درصدی و یا برعکس توصیف کرد.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر می‌خواهیم به عملکرد یک دولت نمره دهیم، باید مجموع شرایط، اقدامات، تصمیم‌ها و نتایج کار را در نظر گرفته و بدون غرض‌ورزی در این زمینه صحبت کنیم.

*بخش مهمی از مشکلات اقتصادی نتیجه عملکرد دولت است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره کارنامه دولت دهم گفت: مهمترین مشکل امروز کشور مربوط به مشکلات اقتصادی مردم و جامعه است که بخش مهمی از این مسائل به عملکرد دولت و برنامه‌ها و سیاست‌های مدیران اقتصادی این دولت باز می‌گردد.

مصباحی‌مقدم افزود: البته نباید از کنار تهدیدها، تحریم‌ها و موانع موجود به راحتی عبور کنیم، اما اگر موانع را به درستی مدیریت می‌کردیم، بخش مهمی از این مشکلات ایجاد نمی‌شد و امروز مردم با آن روبه‌رو نبودند.

وی متذکر شد: البته در همین دولت کارهای اقتصادی بسیار بزرگی نیز انجام شده است که نمی‌توانیم از کنار آن‌ها به سادگی بگذریم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت ادامه داد: یکی دیگر از ضعف‌های دولت دهم عدم بهره‌مندی از توان کارشناسی نخبگان و دانشگاهیان و افراد متخصص بود.

مصباحی‌مقدم افزود: در این دولت کمتر از این پتانسیل برای اداره کشور بهره‌ برده شد و همین امر در ایجاد مشکلات و کاستی‌ها نقش مهمی داشت.

وی در پایان با تاکید بر اینکه انتخابات آینده در شرایط بسیار حساسی برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح برای اداره کشور، در آینده شاهد حضور دولتی باشیم که ضمن تداوم نقاط قوت این دولت، برای رفع مشکلات تلاش کند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول