اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نماز، مصونیت‌بخش کشور در برابر هجمه دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: با اقامه نماز و بهره‌گیری از آثار معنوی آن می‎توان نظام خود را در برابر همه آسیب‌ها و خطرات مصون بداریم.

نماز، مصونیت‌بخش کشور در برابر هجمه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در نخستین همایش ملی نقش نماز در هشت سال دفاع مقدش در شهرکرد اظهار کرد: نماز یکی از مهم‌ترین اموری است که ضرورت آن همیشه احساس می‎شده اما این ضرورت امروز بیش از گذشته است.

وی، نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز را مهم‌ترین هدف از برگزاری این همایش برشمرد و افزود: با برگزاری این همایش و دعوت از میهمانان و سخنرانان در پی دست‌یابی به این هدف هستیم که فرهنگ اقامه نماز را بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.

نکونام در ادامه با بیان اینکه دو مقوله نماز و دفاع مقدس با یکدیگر رابطه تنگاتنگی دارند، تصریح کرد: آنچه باعث شد تا دفاع مقدس به یک امر مقدس تبدیل شود نماز و آثار معنوی آن بود.

امام جمعه شهرکرد، نماز را غنابخش دفاع مقدس دانست و گفت: نماز به دفاع مقدس قداست معنوی، الهی و ایمانی بخشید به طوری که اگر نماز نبود دفاع مقدس هم معنا نداشت.

نکونام با اشاره به تاثیرات معنوی نماز در روحیه و انگیزه رزمندگان، خاطرنشان کرد: رزمندگان ما با معیار نماز و ارتباط با خدا از کشور دفاع کردند و همواره از خدا مدد می‌گرفتند و در سایه همین ارتباط بود که پیروز شدند.

وی، نقش نماز در پیروزی جنگ نرم را بی‎بدیل دانست و گفت: امروز هم نماز در جبهه جنگ نرم می‌تواند عامل پیروزی ما بر دشمن باشد.

نکونام تصریح کرد: اگر نماز به خوبی در جامعه اقامه شود و همه افراد به اهمیت و نقش آن پی ببرند هیچ دشمنی نمی‌تواند در برابر ملت ایران بایستد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، نماز را مصونیت‌بخش نظام اسلامی برشمرد و افزود: با اقامه نماز و بهره‌گیری از آثار معنوی آن می‎توان نظام خود را در برابر آسیب‌ها و خطرات مصون بداریم.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول