اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

ساخت بیشترین خانه برای محرومان در خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: بیشترین خانه محرومان و مساکن نیازمندان در شهرستان خلخال و به همت بنیاد مسکن احداث می‌شود.

ساخت بیشترین خانه برای محرومان در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در نشست مشترک با امام جمعه شهرستان خلخال و جمعی از خیرین مسکن‌ساز شهرستان خلخال اظهار داشت: از تعداد 20 هزار مسکن محرومان در کشور 500 واحد در استان اردبیل ساخته خواهد شد که از این تعداد 115 واحد به شهرستان خلخال اختصاص یافته است.

وی تعامل دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانک مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد را در زمینه ساخت مسکن خواستار شد و افزود: سرعت، جدیت و پیگیری و نظارت باید در سرلوحه کارها قرار گیرد و انتظار می‌رود این تعامل سبب شود تا مهرماه امسال کار ساخت و ساز این مسکن‌ها به پایان برسد.

محمدی انتظار محرومان جامعه را برای داشتن مسکن یادآور شد و گفت: مسکن مهمترین مقوله برای حیات در زندگی امروزی است بنابراین ما نیز سعی خواهیم کرد تا با پیگیری اعتبارات این طرح ملی هر چه زودتر شاهد خانه‌دار شدن محرومان واقعی جامعه باشیم.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به اهمیت مسکن مهر خاطرنشان کرد: طرح مسکن مهر یکی از ارزشمندترین اقدامات دولت در برخورداری قشر کم‌ درآمد جامعه از مسکن بود و در شهرستان خلخال هم اکنون بیش از 780 نفر در لیست انتظار مسکن مهر هستند.

این مسئول یادآور شد: شهرستان خلخال در تحویل مسکن مهر نیز رتبه اول استان را در بین شهرستان‌ها کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست امام جمعه شهرستان خلخال نیز در سخنان جداگانه‌ای ساخت مسکن برای محرومان و دستگیری از نیازمندان واقعی جامعه را از سفارشات دین اسلام عنوان کرد.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری از دستگاه‌های ذیربط خواست تا با سرعت بیشتر کار ساخت مسکن محرومان را پیگیری و اجرا کنند.

وی بیان داشت: مسکن عاملی در جهت امنیت و آسایش خانواده‌ها محسوب می‌شود و با توجه به این موضوع دستگاه‌های عامل باید در ساخت و ساز مسکن محرومان با دقت و سرعت بیشتری عمل کنند.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول