اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 50 گفتمان دینی با موضوع فاطمه الگوی برتر زنان عالم در سعدآباد

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 50 گفتمان دینی با موضوع فاطمه الگوی برتر زنان عالم در سعدآباد خبر داد.

برگزاری 50 گفتمان دینی با موضوع فاطمه الگوی برتر زنان عالم در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی عصر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و ارزشمندی بودیم که با استقبال مردم نیز مواجه شد.

وی افزود: کیفیت برنامه‌ها نسبت به سال‌های قبل رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 50 گفتمان دینی با موضوع فاطمه الگوی برتر زنان عالم در سعدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: این گفتمان‌ها به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مدارس مساجد و زینبیه این شهر برگزار شد.

جمالی بیان کرد: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) 50 گفتمان دینی و مذهبی با موضوع کرامات و ویژگی‌های آن بانوی بزرگ اسلام در مساجد و مدارس شهر سعدآباد برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: این گفتمان‌ها با موضوعات ولایت فقیه، آموزش خانواده، همسرداری و تربیت فرزند، عفاف و حجاب، بصیرت دینی، بیداری اسلامی، دوست یابی، جنگ نرم و نماز برگزار شده است.

جمالی ابراز داشت: با مشارکت 35 هیئت مذهبی سعدآباد در جشن میلاد حضرت زهرا (س)، برنامه‌هایی از قبیل دعوت از روحانیون و وعاظ در مساجد و حسینیه‌ها، استفاده از مداحان مولودی‌خوانی، برگزاری مراسم‌های ویژه بانوان توسط هیئت‌های مذهبی بانوان، کمک در برگزاری مراسم در شهرهای سعدآباد و وحدتیه، برگزاری جشن و شادی در روستاهای سربست، بشیرآباد، نظرآقا، درودگاه، جتوط، هلپه‌ای، تل سرکوب، شول و اسلام‌آباد برگزار شد.

وی از حضرت زهرا (س) به عنوان کامل‌ترین زن عالم یاد کرد و گفت: در میان مفسرین مشهور است که سوره کوثر به یمن ولادت فاطمه (س) نازل شد؛ به‌درستی که تولد ایشان یکی از اسرار مهم و معجزات آفرینش است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان دردانه هستی نه فقط افتخار زنان؛ بلکه افتخار تمام بشریت در تمام اعصار است.

وی با بیان اینکه سیره و سلوک آن حضرت برای همه زنان و مردان ما اسوه و الگوی همیشگی است، تأکید کرد: جامعه امروز برای نجات خود از گرداب‌های مهلکی که فرهنگ غرب ایجاد کرده است، باید به اسوه حقیقی و ماندگار زنان عالم حضرت فاطمه(س) اقتدا کند.

انتهای پیام/2452/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول