اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه حوزه علمیه خراسان در محکومیت هتک حرمت به مرقد حجربن عدی

هتک حرمت به صحابه پیامبر هدفی جز آتش‌افروزی جنگ‌های فرقه‌ای ندارد

در بیانیه حوزه علمیه خراسان در محکومیت هتک حرمت به مرقد مطهرحجربن عدی آمده است: این اقدام موهن هدفی جز تفرقه‌افکنی و آتش‌افروزی جنگ‌های فرقه‌ای و مذهبی در میان مسلمانان را دنبال نمی‌کند.

هتک حرمت به صحابه پیامبر هدفی جز آتش‌افروزی جنگ‌های فرقه‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در بیانیه حوزه علمیه خراسان در محکومیت هتک حرمت به مرقد حجربن عدی(رض) آمده است: اقدام متحجرانه و بی‌شرمانه گروهک تروریستی موسوم به النصره – از دست‌نشاندگان و جیره‌خواران سازمان القاعده- در هتک حرمت به مرقد مطهر جناب حجربن عدی(رض) صحابی جلیل‌القدر حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و سردار سپاه امیرالمؤمنین امام علی (علیه السلام)، برگرفته از روح خبیث و متوحش وهابیت پلید است که سبب جریحه‌دار شدن قلوب همه مسلمانان جهان و شیعیان گشته است.

این بیانیه می‌افزاید: این اقدامات مزدورانه نیز همچون همیشه از آبشخور آمریکا و اسرائیل سرچشمه گرفته است و هدفی جز تفرقه‌افکنی و آتش افروزی جنگ‌های فرقه‌ای و مذهبی در میان مسلمانان را دنبال نمی‌کند.

در این بیانیه آمده است: حوزه علمیه خراسان همراه با حوزه‌های علمیه سراسر جهان، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) این اقدام بی‌رحمانه و بی‌شرمانه را به شدت محکوم نموده و ابراز امیدواری می‌کند که با توسعه امواج بیداری اسلامی در گوشه گوشه جهان، این کوردلان، هرگز به ذره‌ای از اهداف شوم خویش دست نیافته و با تحقق وعده الهی برای استقرار حکومت جهانی اسلام و اداره آن به دست صالحان و مؤمنان، بساط کفر و نفاق و بی‌عدالتی از صحنه جهان برچیده شود.

انتهای پیام/70005/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول