اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته

280 فعال قرآنی در همدان بیمه شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: 280 نفر از فعالان قرآنی استان همدان در سال گذشته زیرپوشش بیمه قرار گرفتند.

280 فعال قرآنی در همدان بیمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات بعدازظهر امروز در نخستین شورای فرهنگ عمومی استان همدان در سال جاری با اشاره به اینکه در سال گذشته 73 جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار شده است، اظهار داشت: در سال گذشته سه شهرستان بهار، نهاوند و ملایر بیشترین تعداد برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی را داشتند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 517 مصوبه از شورای فرهنگ عمومی حاصل شد، افزود: شهرستان بهار با 82 مصوبه، نهاوند با 79 مصوبه و ملایر با 64 مصوبه بیشترین میزان مصوبات را داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در بخش فعالیت‌های قرآنی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد همدان در سال گذشته 305 میلیون تومان هزینه کرده که از این مبلغ 50 میلیون تومان برای اقلام فرهنگی و 13 میلیون تومان برای این نمایشگاه قرآن اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به بخش آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم نیز اظهار کرد: بر همین اساس یک هزار و 127 نفر در سطح استان در آزمون شرکت کردند که از این تعداد 830 نفر خانم و 297 نفر آقا بودند.

بیات با تأکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی براساس منویات رهبری حرکت می‌کند، اظهار کرد: در سال 91، نسبت به سال‌های 89 و 90 رشد خوبی در برگزاری این جلسات داشتیم که این امر نشان از آن دارد که توانسته‌ایم نقش پویا و اثرگذاری را در زمینه برگزاری این جلسات داشته باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی عنوان کرد: امسال برای تحقق عناوین سال باید تلاش‌های بیشتری را به کار گیریم تا بتوانیم در هر ابعادی به این عنوان شکل عملیاتی بخشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان داشت: 280 نفر از فعالان قرآنی استان همدان زیرپوشش بیمه قرار گرفتند.

جانشین نیروی انتظامی استان همدان نیز با اشاره به آغاز طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهار کرد: از نهم اردیبهشت‌ماه این طرح در سطح استان آغاز به کار کرده است.

حاجی‌محمد مهدیان‌نسب افزود: شورای فرهنگ عمومی در ارتقاء عفاف و حجاب و انضباط اجتماعی است که می‌توانیم امر به معروف و نهی از منکر را نیز در این امر بگنجانیم.

انتهای پیام/89003/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول