اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فولاد خوزستان - استقلال تهران

استقلال به دنبال قهرمانی در شهر آبی‌ها / امیر بار دیگر دست به دامان خوزستانی‌ها شد

در دیدار امروز فولاد و استقلال، تیم تهرانی در پی کسب عنوان قهرمانی خود در اهواز است.

استقلال به دنبال قهرمانی در شهر آبی‌ها / امیر بار دیگر دست به دامان خوزستانی‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فوتبال دنیا امروز می‌تواند شاید یک اتفاق منحصربه‌فرد باشد و آن نیز تعیین قهرمان جام حذفی و لیگ برتر در یک روز است.

از یک سو تیم‌های پرسپولیس و سپاهان فینال جام‌حذفی این فصل را از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند و از سوی دیگر تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ برتر در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند و در صورتی که استقلال این دیدار را با پیروزی پشت‌سر بگذارد به عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد رسید تا اتفاقی تکرار نشدنی در فوتبال دنیا یعنی قهرمانی جام حذفی و لیگ برتر به طور همزمان در فوتبال همیشه استثناء ایران روی دهد.

اما دیدار تیم‌های استقلال و فولاد از جنبه‌های دیگری نیز قابل بررسی است.

بسیاری از هواداران فوتبال اهواز را شهر آبی‌ها می‌دانند و دلیل آن نیز کثرت علاقه‌مندان به این تیم در این شهر است.

بسیاری از اهوازی‌های دوستدار فوتبال به تیم استقلال علاقه خاصی دارند و شاید به همین دلیل اهواز را می‌توان شهر دوم استقلال به حساب آورد.

البته تماشاگران خوزستانی به تیم‌های شهر خود نیز علاقه‌ای ویژه دارند و در بازی امروز نیز بسیاری از هواداران فارغ از تعلق خاطر به آبی‌های پایتخت به تشویق تیم سرخ‌پوش فولاد خواهند پرداخت.

البته امیر قلعه‌نویی در کنفرانس پیش از دیدار به این مسئله اشاره کرده و اهواز را شهر آبی‌ها توصیف کرده است.

نکته جالب توجه دیگر در دیدار امروز این دست که امیر قلعه‌نویی برای قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر بار دیگر دست به دامان خوزستانی‌ها شد.

قلعه‌نویی که یک بار در فصل هشتم لیگ برتر به لطف پیروزی دو بر یک فولاد در برابر ذوب‌آهن جدی‌ترین رقیب استقلال در راه کسب عنوان قهرمانی در آن دوره همراه با استقلال به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود حالا بار دیگر برای قهرمان شدن با آبی‌پوشان دست به دامان خوزستانی‌ها شده است.

به هر حال باید دید در دیدار امروز فولادی‌ها می‌توانند با کسب برد هیجان قهرمانی لیگ را به هفته آخر کشانده و امیدهای خود را برای آسیایی شدن زنده نگه‌دارند یا استقلالی‌ها خواهند توانست با کسب نتیجه دلخواه به عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت‌ها دست یابند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/72008/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول