اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

مردم جریان انحرافی را به خوبی می‌شناسند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما به خوبی با جریان‌ها و گروه‌های سیاسی به ویژه انحرافیون آشنا هستند و آن‌ها را به طور کامل می‌شناسند.

مردم جریان انحرافی را به خوبی می‌شناسند

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب در خارج کشور و بدخواهان داخلی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواب‌های آشفته‌ای دیدند.

وی تأکید کرد: در شرایط حساسی که ایران اسلامی تحت فشارهای شدید بین‌المللی قرار داشته و موانع زیادی در راه توسعه کشورمان از سوی دشمنان ایجاد شده است، همه باید هوشمندانه و آگاهانه در این عرصه حضور یابیم.

*هدف اصلی دشمنان عدم برگزاری انتخاباتی حداکثری است

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف اصلی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی این است که این انتخابات به صورت حداکثری و با حضور گسترده مردم در انتخابات برگزار نشود و به همین دلیل با تحریم‌ها و تهدیدها و ایجاد شرایط بد اقتصادی می‌خواهند مردم را از آمدن در پای صندوق‌های رأی مأیوس و ناامید کنند.

کوثری افزود: از سوی دیگر خواسته بدخواهان این است که فردی برای حضور در کسوت ریاست جمهوری انتخاب شود که به دنبال تحقق آرمان‌ها و اهداف اسلام و انقلاب نباشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جریان انحرافی شانسی برای پیروزی در انتخابات دارد؟ گفت: آن‌ها تا این لحظه به صورت روشن و شفاف کاندیدا و نامزد خود را معرفی نکرده‌اند و این امر نشان‌دهنده ترس جریان انحرافی از روشنگری مردم است.

کوثری تاکید کرد: مردم ما جریان انحرافی را به خوبی می‌شناسد و از فعالیت‌های آن‌ها آگاه هستند و دلسوزان اسلام و انقلاب نیز با اسنادی که در دست دارند، به دنبال روشنگری بیشتری علیه آن‌ها هستند.

وی در پایان اظهار داشت: بنابراین با شناختی که مردم و دلسوزان واقعی انقلاب از این جریان دارند، بعید می‌دانم که در انتخابات فرصت‌هایی را به دست بیاورند.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول