اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی جدید تراکتورسازی:

تراکتور در 9 هفته اخیر به یک شکل گل خورد/ در 2 بازی کار زیادی نمی توانم بکنم

سرمربی جدید تراکتورسازی گفت: در دو بازی باقیمانده در فاصله زمانی 5 روز مگر چه کار می‌توانم بکنم.

تراکتور در 9 هفته اخیر به یک شکل گل خورد/ در 2 بازی کار زیادی نمی توانم بکنم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بخش عمده این هفته برنامه موج فوتبال به عملکرد تیم تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا و برکناری تونی اولیویرا اختصاص داشت. احد شیخ لاری به عنوان کارشناس مهمان حضور برنامه بود و حسن آذرنیا و علی نواداد نیز مهمانان تلفنی برنامه موج فوتبال بودند.

من از تبانی خبر ندارم و پیگیر آن هم نیستم

احد شیخ لاری سرمربی تیم مسی سونگون در مورد شائبه مطرح شده  تبانی بازی مس سونگون و استیل آذین گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و پیگیر آن هم نیستم و به خود و بازیکنانم اعتقاد دارم.

وی افزود: ما در سه بازی باقیمانده خود فقط به یک امتیاز احتیاج داشتیم که در دو بازی تا دقیقه 93 برابر بودیم و در آخرین دقیقه گل دریافت کردیم.

شیخ لاری در مورد آینده تیم مس سونگون گفت: صحبت هایی با مسئولان این تیم شده و قرار است تیم مس سونگون در سطح بالایی بسته شود.

وی همچنین از جشن صعود این باشگاه خبر داده و اظهار داشت: در صعود تیم مس سونگون از راس هرم که مدیریت باشد تا بازیکنان و سایر عوامل تلاش زیادی را انجام دادند.

عملکرد تراکتورسازی در آسیا اهمیتی ندارد

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی گفت: عملکرد این تیم در لیگ برتر خوب و قابل قبول بوده و نتایج این تیم در باشگاه‌های آسیا اهمیتی ندارد.

شیخ لاری به افزایش سطح توقعات از تیم تراکتورسازی اشاره کرده و ابراز داشت: شکست برای همه تیم‌ها است و حتی برای بارسلونا و سپاهان نیز رخ داده است و باید ظرفیت باخت را داشته باشیم، ضمن اینکه تماشاگران نباید توقعات بیشتر از تیم داشته باشند.

وی افزود: برخی مسائل مربوط به داخل باشگاه بود و من و تماشاگران حق دخالت یا اظهار نظر در آنها را نداریم.

وی همچنین از عدم استقبال تماشاگران تیم تراکتورسازی از بازی‌های این تیم نیز انتقاد و خاطرنشان کرد: اینکه تماشاگر به ورزشگاه نیاید، نمی‌گویند متعصب است.

هرمزگان سقوط کرده است

شیخ لاری پیروزی تیم تراکتورسازی را بر آلومینیوم هرمزگان حتمی دانست و افزود: تیم هرمزگانی در بازی‌های قبلی خود سه گل و پنج گل دریافت کرده و این تیم سقوط کرده است و تیم تراکتورسازی در بازی با این تیم کار سختی پیش رو ندارد.

وی با انتقاد از نحوه برکناری تونی از هدایت تیم تراکتورسازی گفت: نحوه عزل تونی را شایسته نمی‌دانم.

شیخ لاری همچنین عملکرد شبکه سهند در پوشش تلویزیونی بازی‌های آسیایی تراکتورسازی را مطلوب خواند.

بازیکنان از تونی تمکین نمی‌کردند

سرپرست تیم تراکتورسازی در مورد دلایل برکناری تونی اولیویرا گفت: در چند هفته اخیر روند تیم رو به عقب بوده و بازیکنان دیگر از مربی تیم تمکین نمی‌کردند و در تیم چندپارچگی افتاده بود.

وی افزود: ما در 9 هفته اخیر دقیقا به یک شکل گل خوردیم و تونی هم نتوانست ضعف خط دفاعی را برطرف کند و از این رو هیئت مدیره تیم تصمیم به برکناری وی گرفت.

در پنج روز مگر چه کار می‌‌شود کرد؟

آذرنیا در مورد قبول مسئولیت هدایت تیم تراکتورسازی در دو بازی باقیمانده گفت: هیچ مربی حاضر نمی‌شود برای این چند روز هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده گیرد.

وی به صورت غیرمستقیم، خود را مسئول نتایج ضعیف احتمالی دو بازی باقیمانده ندانست و گفت: فاصله دو بازی آخر تیم 5 روز است و در این مدت مگر چه کار می‌شود کرد؟

آذرنیا گفت: البته تلاش می‌کنیم که انسجام تیم را بازگردانیم و بازیکنان تیم را متحد کنیم و باید بگویم هر دو بازی باقیمانده ما سخت می‌باشد، زیرا آلومینیوم در شرف سقوط است و پرسپولیس با گل محمدی متحول شده است.

آذرنیا همچنین به میزبانی مطلوب تراکتورسازی در رقابت‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: در هر سه بازی تراکتورسازی از لحاظ میزبانی نمره  A آسیا را گرفت.

پوشش تلویزیونی  با 9 دوربین برای اولین بار در تبریز

مدیرکل صدا و سیما مرکز آذربایجان‌شرقی که دیگر مهمان تلفنی برنامه موج فوتبال بود گفت: شبکه سهند به تنهایی فاقد امکانات فنی لازم برای تحقق خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، اما در اولین تجربه آسیایی خود موفق شدیم بازی‌های تراکتورسازی را با 9 دوربین پوشش تلویزیونی دهیم.

علی نواداد افزود: کیفیت تصاویر بازی‌های تراکتورسازی در تبریز با سایر بازی‌های  این تیم در کشورهای عربی  بسیار مطلوب تر بوده و شبکه سهند با سربلندی  وظیفه خود را به انجام رساند.

عملکرد تراکتورسازی از نظر بازیکنان این تیم

مرتضی اسدی کاپیتان تیم تراکتورسازی در مورد عملکرد این تیم گفت: برای اولین حضور بد نبود و از تماشاگران این تیم ممنون هستیم.

مهدی ثابتی هم گفت: با دست خالی به مصاف حریفانی رفته بودیم  که  از لحاظ مالی و امکانات سخت افزاری بسیار فراتر از ما بوده و  هرچه داشتیم در این بازی‌ها رو کردیم.

محمد ابراهیمی نیز با عذرخواهی از هواداران تیم گفت: امیدواریم در دو بازی باقیمانده لیگ برتر طوری بازی کنیم که حداقل به عنوان نایب قهرمانی برسیم.

اخبار موج فوتبال

در بخش اخبار موج فوتبال، میزان قرار داد تونی و مبلغ باقیمانده آن، اولویت باشگاه گسترش فولاد تبریز برای مربیگری که رسول خطیبی است، رکورد کمترین تماشاگر تراکتورسازی در بازی‌های خانگی با هزار و صد نفر، ادعای تونی بعد از حذف در آسیا مبنی بر اینکه این تیم تا حالا چند بار در آسیا حضور داشته و تحقیق سازمان لیگ آزادگان از بازی مس سونگون و استیل آذین پخش شد.

انتهای پیام/60002/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول