اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب برتری مقابل نماینده تهران

تیم شهید صدوقی قم در تنیس باشگاه‌های کشور فینالیست شد

تیم تنیس مردان شهید صدوقی قم با کسب برتری مقابل نماینده تهران به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ تنیس قهرمانی باشگاه‌های کشور راه یافت.

تیم شهید صدوقی قم در تنیس باشگاه‌های کشور فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تنیس قم با برخورداری از نیروهای جوان و مستعد و البته مهمتر از آن با سرمایه‌گذاری مسئولان هیئت تنیس استان قم بر روی رده‌های سنی پایه در سال‌های اخیر جهش بسیار خوبی به سمت پیشرفت داشته است.

تنیس‌بازان قمی در سال‌های اخیر حداقل در رده‌های سنی پایه در کمتر رویداد و رقابت قهرمانی کشور و همچنین لیگ‌های باشگاه‌های کشور بوده که حضور نداشته باشند و عناوین اول تا چهارم این رقابت‌ها را از آن خود نکنند و این اتفاق نشان از توانمندی و ظرفیت بالای تنیس در قم است.

تنیس قم در حال حاضر با برخورداری از زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان توانسته بازیکنان بسیار خوب و مستعدی را در رده‌های سنی مختلف پرورش دهد و با تکیه بر استعداد و توانمندی تنیس‌بازان بومی راهی رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور شود.

هیئت تنیس استان قم در نخستین رویداد سال 1391 تنیس کشور که در تقویم فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، حضور موفقی داشته و جواز حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها را به دست آورده است.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های لیگ تنیس مردان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف از آغاز هفته به میزبانی هیئت تنیس استان مازندران آغاز شده و به روز پایانی خود رسیده است.

با برگزاری هفت مرحله از رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور قرار است امروز دیدار نهایی این مسابقات برگزار شود تا بدین ترتیب قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها و تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته اول تنیس مردان کشور شناخته شوند.

برگزار کننده مسابقه پایانی رقابت‌های لیگ تنیس باشگاه‌های کشور تیم‌های شهید صدوقی و آبی پوشان (ب) نمایندگان استان‌های قم و آذربایجان شرقی هستند، تیم‌هایی که در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها موفق به شکست و حذف نمایندگان تنیس استان‌های تهران و آبی پوشان (الف) آذربایجان شرقی شده‌اند.

مسابقه پایانی بین تیم‌های شهید صدوقی قم و آبی پوشان (ب) آذربایجان شرقی تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته اول تنیس کشور را معرفی می‌کند و دیدار رده بندی نیز بین تیم‌های تنیس آبی پوشان (الف) آذربایجان شرقی و روئین صافی تهران به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول