اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار انزلی:

250 میلیارد ریال بودجه شهرداری انزلی تحقق یافت

شهردار انزلی گفت: سال گذشته از بودجه 300 میلیارد ریالی شهرداری انزلی، مبلغ 250 میلیارد ریال تحقق یافت.

250 میلیارد ریال بودجه شهرداری انزلی تحقق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سید تقی موسویان امروز در مراسم گرامیداشت روز کارگر، هفته معلم و روز زن با حضور مسئولان شهرستانی و جمع زیادی از کارگران و پرسنل شهرداری به همراه خانواده‌های آنها در سینما هلال احمر انزلی از تلاش کارگران این نهاد قدردانی کرد.

وی به اقدام‌های مهم و صورت گرفته از طرف شهرداری با همت و تلاش پرسنل شاغل در مجموعه شهرداری انزلی اشاره کرد و گفت: اقدام‌های خوبی در راستای عمران و آبادانی شهر انزلی و ارائه خدمات مناسب به مردم با فرهنگ این شهر انجام شده است.

شهردار انزلی، تکمیل بخش‌هایی از کارخانه کمپوست، افزایش فضای سبز، خریداری ماشین‌آلات، احداث پارک‌های محله‌ای و تجهیز بوستان‌ها به وسایل ورزشی را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد.

وی، تأمین روشنایی معابر، احداث پارک جنگلی، زیباسازی بلوار و افزایش مبلمان شهری، لوله‌گذاری و آسفالت تعداد زیادی از خیابان‌ها، احداث میادین جدید و ... را از دیگر اقدام‌های انجام شده شهرداری انزلی عنوان کرد.

موسویان با بیان اینکه سعی کردیم با تلاش کارکنان شهرداری انزلی در روند اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح این شهر خللی وارد نشود، خاطرنشان کرد: سال گذشته 250 میلیارد ریال از بودجه 300 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده برای شهرداری انزلی تحقق یافت.   

اجرای نمایش، موسیقی و پخش نماهنگی از فعالیت‌های شهرداری انزلی، تجلیل از کارگران نمونه شهرداری و همسران معلم پرسنل شهرداری انزلی پایان بخش مراسم مذکور بود.    

ا‌نتهای پیام/2300/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول