اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت

افتتاح دو خیابان در بندر انزلی

پروژه خیابان‌های عبادت و کارگر انزلی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) افتتاح شدند.

افتتاح دو خیابان در بندر انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، شهردار بندرانزلی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های خیابان‌های عبادت و کارگر همراه با زیباسازی و نصب تجهیزات ورزشی و رفاهی در پارک این شهر، اظهار کرد: برای لوله‌گذاری، جمع‌آوری فاضلاب و آب‌های سطحی، خاکریزی، زیرسازی و آسفالت، جدول‌گذاری و نصب پایه چراغ مبلغ 11 میلیارد و 891 میلیون و 500 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

سید تقی موسویان، افزود: هزینه عملیات اجرایی در خیابان‌های عبادت و کارگر، لوله‌گذاری نمره هزار به طول 770 متر، لوله‌گذاری نمره 40 به طول 370 متر مبلغ چهار میلیارد و 462 میلیون ریال برآورد هزینه شده است.

به گفته این مسئول، نصب 38 پایه چراغ روشنایی با برآورد مبلغ 400 میلیون ریال و جدول‌گذاری به طول دو هزار و 250 متر با برآورد هزینه 709 میلیون و 500 هزار ریال است.

وی هزینه عملیات خاکریزی در مسیر کانال را یک میلیارد و 500 میلیون ریال و خاکریزی و روفوژ وسط نیز 108 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد.

موسویان ادامه داد: برای زیرسازی و آسفالت مسیر به مساحت 12 هزار متر مربع مبلغ 4 میلیارد و 711 میلیون و 200 هزار ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه انزلی توانست در جمع آوری آب‌های سطحی 10 درصد اعتبارات را جذب کند، اذعان کرد: این منطقه کانالی به عرض 10 متر و عمق سه متر به صورت روباز بود که موجبات نارضایتی مردم منطقه را به دنبال داشت.

شهردار انزلی، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از طرف مسئولان توانستیم نسبت به برطرف شدن این مشکل اقدام کنیم.

وی اذعان کرد: در اجرای پروژه مذکور یک‌هزار و 400 کامیون خاک برای جلوگیری از فرسایش استفاده شده است.

موسویان کار برای مردم انزلی را لذت‌بخش خواند و یادآور شد: تکمیل فضای سبز، نصب ست ورزشی و پارک کودک از برنامه‌های آینده شهرداری این شهر است.

فرماندار بندرانزلی نیز در مراسم افتتاح پروژه‌های مذکور بر ایجاد فضای ورزشی در پارک محل با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری و احداث یک سالن ورزشی برای نوجوانان و جوانان و ایجاد چمن مصنوعی تاکید کرد.

سعادتمند داودی گفت: پیاده روسازی در خیابان‌های کارگر و عبادت باید در اولویت برنامه‌های آینده شهرداری قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا دهه فجر سال 93 تمام خیابان‌های انزلی از آسفالت مناسب برخوردار باشند.

معاون عمرانی استانداری گیلان نیز در مراسم مذکور با بیان اینکه هر مسیر آبادانی را با همراهی مردم امکانپذیر دانست.

محمد آقاجان‌زاده اظهار کرد: اگر امروزه ایران اسلامی در دنیا حرف نخست را می‌زند به دلیل همراهی مردم از نظام و پشتیبانی آنها از ولایت فقیه است.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم مذکور با اشاره به فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در سطح شهر، اظهار کرد: عملکرد مثبتی که اکنون در انزلی شاهد هستیم نتیجه وفاق و همدلی مسئولان این شهرستان است.

حسن خسته‌بند با قدردانی از شورای اسلامی شهر، فرماندار، معاونان شهرداری، کارگران و ... که در اجرایی شدن پروژه عمرانی مذکور همکاری داشتند، بازسازی فضای سبز را از جمله برنامه‌های آینده شهرداری انزلی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان خدمتگزار مردم هستند، از شهروندان انزلی خواست با انتخاب افراد قوی و مناسب در انتخابات شوراهای اسلامی در روند پیشرفت انزلی تاثیر گذار باشند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری، اذعان کرد: هر رأی مردم گلوله‌ای به طرف دشمنان این مرز و بوم است.

وی افزود: با حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی تحریم‌ها برداشته می‌شود.

تعدادی از اهالی نیز اظهار داشتند که پس از 10 سال نامه‌نگاری و پیگیری‌های انجام شده خیابان‌های مذکور افتتاح شده است.

آنها عنوان کردند: مردم این منطقه به مدت 28 سال با مشکل آبگرفتگی مواجه بودند که با تلاش‌های مسئولان این معضل برطرف شده است.

ا‌نتهای پیام/2300/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول